diumenge, 30 de març de 2008

Dia de partit

A mitja hora del derbi...



Come on Everton!!

3 comentaris:

Maria ha dit...

Bon dia Xitus!!!

Espero que hagi començat bé la setmana...

Petons des del nord ;)

Nits ha dit...

Noto molta passió pels colors de l'Everton. Vas viure a Liverpool, xitus??? Ui si fins i tot tens la samarreta, això si és afició.
Espero que guanyessin.
(jo no segueixo aquests equips ;P , ja ens explicaràs)
Una abraçada!!!!

Roi ha dit...

quina putada company!
jo també em vaig posar la samarreta i vam anar a un pub irlandès de la Pl. Urquinaona.
Hi havia dos nois més amb les samarretes de l'Everton i vaig pensar que potser series tu i un amic però crec que eren anglesos, no se, tu dius: "fuck off!!!!!!"?? ;-)
De samarretes vermelles només n'hi havia una, almenys en això vam guanyar al pub....
a veure si els fotem la 4a plaça, encara hi ha temps!

 
ir arriba