dilluns, 10 de març de 2008

He canviat els pensaments de calaix...

Segueix sent de tarda boirosa, no varia res més que el nou emplaçament d'aquest. Després de molt meditar-ho, he deixat el servidor www.bloc.cat per qüestions tècniques i m'he traslladat aquí. Vinc de http://xitus.bloc.cat i m'hagués agradat mantenir xitus com a direcció de la web però ja estava agafat com a usuari de blogger (vés que no sigui jo mateix ja fa temps, i ni ho sàpiga). És possible que si algun dia us confoneu i visiteu www.tardaboirosa.blogspot.com trobeu l'embrió de tot plegat. Vaig començar la idea de bloc quan tenia 20 o 21 anys, i es va acabar ràpid. Més endavant, a finals de 2006, vaig crear la versió bloc.cat del meu calaix, que ha durat fins al març de 2008.

El que pretenc en aquest nou espai és poder organitzar una mica millor els continguts. Que, per exemple, quan escrigui "reflexions polítiques" com a categoria, no em surti escrit "reflexions pol@~ߦtiques", entre d'altres. Però no només la seva presència, sinó la seva expressió. He estat pensant en categories noves. Aquí en teniu alguns exemples: "Don't look back in anger" (una de les més famoses cançons d'un dels meus grups favorits, els Oasis), que farà referència a esdeveniments personals passats; "No li demanis peres a un pomer", que inclourà episodis en que he topat amb evidències de la vida; "Moments de rellotge sense busques", on espero explicar aquells moments inoblidables i que aporten pau. Suposo que a mesura que vagi fent ja se m'acudiran nous rebatejaments de seccions, com per la música, la poesia, projectes, quotidianitats, reflexions polítiques o de tot tipus, etc.

No he volgut fer coincidir intencionadament la publicació d'aquest nou bloc amb el dia del meu 27è aniversari...Ha estat casualitat, o causalitat? I potser representa una "vida nova". Això ja es veurà...!

Només em falta invitar-vos a seguir llegint-me aquí, i a deixar els vostres comentaris ( és tan important el feedback!), i prometo d'entrada reservar un espai setmanal per a respondre'ls tots i tafanejar els vostres blocs.

Veniu, obriu i remeneu el calaix.
 
ir arriba