dijous, 20 de març de 2008

Rellotge sense busques.


Diu una cançó de Queen que "només un any d'amor és millor que una vida sol". El que és cert és que hi ha èpoques de la nostra vida tan intenses, que encara que siguin dies comptats, deixen un sabor de boca que no s'oblida. Un record molt bonic.


En aquesta setmana santa m'ha vingut la vena nostàlgica, aquella que et fa plorar a ràfegues. Fa cinc anys els dies van ser molt intensos a Londres. Sé que no és el primer cop que penjo un post sobre aquest viatge, i potser no sigui l'últim, però si ho faig és per algun motiu. Des de l'organització a la realització, des de la petitesa dels nostres barris a la immensitat d'Europa, el matí a París a l'anada, les corredisses, arribar a Londres en autocar, el senyor Faroqi (give me the keys), We Will Rock You...


Són moments de rellotge sense busques.

4 comentaris:

instints ha dit...

Holaaaaaaaaa xitus!!!! Bona cançó la de queen!!! I bonic el relat. Que tinguis bona setmana santa i gràcies pel comentari!!!

LLuNa ha dit...

Hola!!!!! Primer de tot, gràcies per passar per casa meva :)
Sobre el que dius... la veritat és que hi ha moments on el temps s'atura, moments inoblidables, moments per recordar oi?
En fi, molt bona setmana i petons!

Nits ha dit...

Hola xitus!!!
M'agrada molt com t'està quedant el bloc. El veig positiu i segurament és perquè les coses les vas veient millor. Ànims que tot va endavant mica a mica!!!!

daina ha dit...

m'agrada això de "rellotge sense busques". i m'agrada quan el temps s'atura. i m'agraden aquests moments de viure'ls al màxim encara que després només en quedin records...

 
ir arriba