dimecres, 23 d’abril de 2008

Diada de Sant Jordi


És una delícia que dos equips de països que tenen Sant Jordi com a patró es trobin en partit europeu de futbol. Aquest vespre, Barça i Manchester United, catalans i anglesos, es trobaran en el partit d'anada de les semifinals de la champions. La bandera de Sant Jordi (creu vermella sobre fons blanc) serà present a l'estadi de totes totes.

L'any passat Sant Jordi va resultar una mica angoixant per a mi. No tan sols per la multitud degent que s'acumulava al meu voltant, sinó per la meva síndroma d'abstinència relacional. Recordo que vaig escriure i publicar:

Càlcul numèric:


Passen parelles i jo sóc senar.


A part del significat prou explícit del text, volia jugar també una mica amb el sentit que en anglès té la paraula odd, que vol dir imparell però també extrany.


Enguany segueixo sent imparell, però no em fa res. Prefereixo ser imparell mentre no em vegi amb cor de tornar-me un nombre parell. Ves, ara he pensat en el meu número favorit, l'11 (no sóc cap islamista eh). És una parella de singulars. M'agrada! Doncs bé, encara no he trobat l'u que completi el meu número 11.


Avui estic força cansat i em sap greu no veure'm amb forçes per sortir a caminar pel centre de Barcelona, i més tenint en compte que no sóc un gran amant de les multituds. Aniré a fer una volta per aquí el meu barri, tan sols a tafanejar llibres a la llibreria del Passeig Maragall, i comprar una rosa per a ma mare. Com que avui no tinc carnet per anar al Camp Nou, i tenint en compte que m'he llevat a dos quarts de sis del matí per anar a treballar, he convençut a en Marc i en Joan per a que vinguin a casa a veure el Barça pel canal plus.


A la feina han estat tres dies més relaxats que de costum, ja que mitja escola era fora de colònies, i s'ha notat. Els nens dels cursos que anaven de colònies però que no han pogut anar-hi per diverses raons, els han ajuntat en un mateix grup que ens hem "rifat" diversos professors de l'escola. M'ha fet gràcia anomenar-los el "grup mixt", com si es tractés del parlament o del congrés.


A l'hora d'exclusiva he aprofitat per a escriure versets de Sant Jordi a l'ordinador.


Ara és moment de descansar, sabent que ja he penjat la senyera (amb estel inclòs) al balcó, i tot expectant per a veure per qui es decanta Sant Jordi.


2 comentaris:

cricket ha dit...

M'ha agradat veure el partit amb vosaltres avui, no n'hem vist gaires els tres plegats aquesta temporada i ha estat molt bo. Com sempre, acabem més pendents de les nostres brometes que del partit jeje Menció d'honor per la teva mare i la pizza que s'ha currat, així com els postres. I també molt bo aquell pica-pica que has dut al principi. Tu si que saps tractar als convidats! I sense marxar a fumar com altres... :P

Per cert, al final no ens hem acabat d'actualitzar avui, hem de fer-ho aviat ;-)

Núr ha dit...

sant Jordi ha estat imparcial...
i m'ha agradat moltíssim la comparació amb el número 11. :)

 
ir arriba