diumenge, 20 d’abril de 2008

El jardí secret






L'any 1995 jo era un seguidor del festival d'Eurovisió. També era un gran aficionat a la música celta, passió que s'ha anat mantenint, més o menys. Aquell any Noruega presentava una cançó que només disposava de 45 segons de veu; la resta era instrumental. El grup en qüestió és un duo, Secret Garden, de violinista irlandesa i compositor noruec. La cançó es titula "Nocturne". Fa un temps la meva exparella em va parlar d'un grup que havia recuperat, que feien música estil celta. En dir-me'n el nom, vaig lligar caps, segur que eren ells. I efectivament! Però a part de Nocturne, hi ha tot de cançons precioses que estic descobrint i gaudint per aquí el http://www.deezer.com/ . Us penjo "Nocturne" del http://www.goear.com/ . Disfruteu.

3 comentaris:

cricket ha dit...

M'ha agradat molt. És digne de apareixer en algun d'aquells recopilatoris celtes que fa Lo Llop :P Llàstima que el tio s'assembli a Jaime Bores com dius, i a l'actor de Nip/Tuck que et fa vomitar jejejeje

Nits ha dit...

Mare de Dèu!!! si que fa temps que no passo per aquí. has penjat molts post, ui a veure si em poso el dia...Me'n vaig a llegir-te una mica!!!

Salutacions!!!!

ka ha dit...

Guapo!!
Molt xulo el bloc! T'he deixat un altre comentari a un post que parles del cole!
Ara et podré conèixer una mica més!

Demà torno a nomenaments... Espero q no em toki molt lluny!
Un petó!

 
ir arriba