dijous, 24 d’abril de 2008

Relats conjunts (m' hi he decidit)

M'hi he decidit. Me'n va parlar la Núr però no tenia previst participar-hi aquesta setmana, però ves, finalment hi he trobat una inspiració.







Roig, negre i altres detalls.
Podria dir-ne moltes coses d'ell. Conec part de les seves pors. De fet el conec com si l'hagués parit. Tot va ser gràcies al seu pare, que va prendre la decisió d' adoptar-me. El seu caràcter capriciós va convèncer la mare (ha seguit fent-ho durant els anys següents, provocant ja un cansament anticipat al seu esperit). Doncs bé, l'he vist créixer, i puc afirmar que els seus primers anys en aquest món van ser d'allò més intensos. Il·lusions i pors en la justa mesura, representant el teatret del món a partir del llenguatge.
De la desena cap amunt puc dir-ne dades entretallades. Segurament he disposat d'una visió esbiaixada, però només puc fer inferències. Hem compartit matins de sol esplèndid a través de les finestres, amb olor de mar i de comunitat de veïns: sons de passes al sostre; prohibit botar la pilota dins el pis. Algun cop que altre m'ha etzibat amb la seva dèria futbolística.
De la vintena cap amunt, canvi d'aires, i cada cop em sento més sol, i menys important. Sóc el que sóc, i m'he d'acceptar en la meva essència, però sempre m'ha agradat lluïr. Tinc poca vida actualment, així que quan rebo visites, hi ha festa grossa!
No obstant, i després de tots aquests anys, tinc la certesa d'una cosa. I és que jo sé què hi ha dins seu, però ell mai ha sabut què amago. I això que només ha d'agafar una clau per despullar-me...

9 comentaris:

cricket ha dit...

M'agraden aquests trencaclosques jejeje Un cop donada la solució esdevé entenedor. Se't dona bé dibuixar pensaments reals partint de ideés o conceptes abstractes.

Veient el drac del dibuix, jo hauria escrit sobre en Son Goku, és clar. És pastat al drac Xeron :P

Pd40 ha dit...

Felicita a la teva inspiració, t'ha sortit un relat molt maco. Benvingut a RCs!!

estripanits ha dit...

Benvingut als Relats Conjunts! M'ha agradat d'allò més...

Natura ha dit...

Xitus... a mi m'ha agradat molt, perquè està molt ben redactat, prò no entenc quina relació hi ha amb el drac...

Núr ha dit...

Que bé que hagis seguit el meu consell!! hihi La veritat és que t'ha quedat un text ben preciós! I, com diuen per aquí dalt, no sé ben bé on és el drac! Per cert! a veure si coincidim i xategem una estona!

XeXu ha dit...

És un escrit molt bo, i penso que està escrit des de la visió del drac, encara que potser m'equivoco. Bona entrada a RC!

barbollaire ha dit...

Ualà! Quin relat més inspirat!!
Benvingut als RC!
Felicitats!!

AINA ha dit...

tens un blog molt bonic. benvingut a relats conjunts. un relat molt bonic i la musica de fons tb.

Nits ha dit...

kzzddHola xitus!!!
Que maco el que escrius, sé que son paraules que et surten del cor. Però res de pensar que de la vintena cap amunt tot va avall. Es una etapa no durarà tota la decada.
No només hi ha un drac negre dins teu, sinó que n'hi ha un de roig, ple de vida i alegria que aviat sortirà i et sorprendrà,...
Una abraçada!!!! Cuida't molt!!!

 
ir arriba