dijous, 1 de maig de 2008

Exercici cromàtic

Avui us plantejo un exercici cromàtic. Potser resulta una mica extrany d'entrada però pot resultar fins i tot divertit (i potser delator?).

Doncs bé, des que era petit, que cada dia de la setmana té un color assignat, de base. I no sé per què, però són els següents:

Dilluns --> blau
Dimarts --> groc
Dimecres --> verd fosc
Dijous --> marró clar
Divendres --> verd (tirant a clar)
Dissabte --> groc (altre cop)
Diumenge --> blau fort

El dijous el veig clar (mai m'ha agradat aquest dia: el dijous toca't els ous).

El dissabte també el veig clar, mai millor dit, ja que normalment ha estat sinònim de claror (psicològica, és clar).

Divendres també, símbol de relax, i diumenge, símbol que la cosa a l'endemà torna a començar.

No sé, com HO VEIEU vosaltres?

2 comentaris:

cricket ha dit...

dilluns -> blau
dimarts -> groc
dimecres -> vermell
dijous -> blau marí
divendres -> (aquest em costa... algun color ben clar... potser un groc llimona)
dissabte -> verd
diumenge -> taronja

Els que he tingut més clara la resposta han estat: dilluns i dimecres sobretot, i també dimarts i dissabte.

M'ha costat molt el divendres perquè tot i que tinc clar que és un color molt pàlid no sabria quin assignar-li.
Dijous dubtava entre un blau fosc o un morat/lila... Finalment m'he decantat pel blau marí.

M'ha agradat molt la teva proposta! N'haviem parlat algun cop i és divertit pensar-hi. Suposo que associem colors a estats d'ànim i depenent del que ens transmeti cada dia escollirem un color o altre. :-)

Nits ha dit...

Ostres, això dels colors ho trobo increible!!! Jo no veig colors. Però l'altra dia amb un reportatge veia com un home (tipus asperger crack superdotat dels numeros, ja saps) doncs associava números amb colors. I podia recordar però una quantitat increible de números perquè els visualitzava en colors.

Això es,neurològicament, per tenir més interconexió sinàptica entre aquestes zones del cervell, en el seu cas la de nombre i la dels colors.
Jo això dels dies és nou.
Jo es veu que no tinc interconnexió ni res, ji, ji

 
ir arriba