dijous, 8 de maig de 2008

Memes

Responc aquests dos "memes" que la Núr va penjar fa uns dies al seu bloc. El meu meme dels sentits no serà tan picant com el de la natura però serà fet també amb sinceritat.

Som-hi.

Meme dels sentits

– Què t’agrada contemplar? el meu passatge des del balconet, per exemple. o cotxes passar des d'una finestra.
– Què no pots deixar de tocar? la guitarra ( i aquí hi haurà gent que dirà: VERITAT!)
– Quina olor et torna boig? La del sofregit, no he tingut cap dubte en respondre, em torna boig, i més...
– Què t’agrada que et diguin?Bona pregunta...M'agradava quan em deien "carinyet", o d'altres variants. Però ara com que no m'ho diu ningú, doncs respondré que qualsevol cosa que sigui dita amb sinceritat.
– Què t’agrada mossegar? les meves ungles.

El memetest 1 es queda per més tard que ara he de fer coses i després anar a treballar.

3 comentaris:

cricket ha dit...

VERITAT!

Nits ha dit...

Uolaaa, vinga em vaig a posar al dia amb els teus post que fa dies que estic aillada!!!
Kisses!!!

Núr ha dit...

això de mirar des del balconet, aquesta setmana passada que havia estat fent uns dies tan macos, segur que va ser increïble, oi?

i no et mosseguis les ungles!!! no saps que els dits queden terriblement lletjos???

 
ir arriba