dilluns, 12 de maig de 2008

memetest

Memetest
1 – Agafa el llibre que tinguis més a mà, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4. "plaines mal reliées entre elles."
2 – Si estires el braç dret, què pots tocar? no arribo a res.
3 – Quina és la darrera cosa que has vist per TV?Un tros de pel·lícula que no en recordo el títol pel canal plus.
4 – Sense mirar, quina hora és?Les 12, crec.
5 – Ara mira... quina hora és?Les 11:56h.
6 – Tret de l’ordinador, què sents?Música fantàstica: El vinil "With the Beatles" que em vaig comprar a Londres el 2003. Ara sona "Not a second time".
7 – Quant temps vas ser fora de casa el dia que vas passar més estona al carrer?Quan, al llarg de la meva vida? Bé, recentment, vaig sortir a les 6 i vaig tornar a les 23:00.
8 – Abans d’escriure al bloc, què feies?Esmorzar i cagar-me en tot perquè avui treballo.
9 – Què portes posat? Texans, samarreta de ratlles horitzontals blau fort i blau i una samarreta de màniga llarga grana; a part les sabatilles de Bart simpson i les ulleres.
10 –Te'n recordes del que has somniat? Em sona alguna cosa d'aranyes, jo en dibuixava, i això que sóc aracnofòbic total. (un dia ja en faré un post).
11 – Quanta estona vas estar rient la darrera vegada que vas riure?Poca, fa temps que no disfruto d'un bon atac de riure, d'aquells que et musculen el diafragma.
12 – Què hi ha a les parets de l'habitació on ets? Llibres, indiscutiblement llibres.
13 – Has vist res estrany, últimament? Sí, un cambrer que si li demanes un cacaolat et prepara una llet amb cola-cao, i que preguntava si el cafè amb llet el voliem amb llet.
14 – Quina és l’última pel·lícula que has vist?Al cinema, "Casual day", ahir amb la família.
15 – Si et fessis multimilionari de la nit al dia, què compraries?buf, no ho sé. La tranquil·litat es compra amb diners?
16 – Alguna cosa sobre tu: (quin meme més inconcret, dic jo...!) llegiu la meva descripció al bloc.
17 – Si poguessis fer alguna cosa per al món, independentment de la política, què faries? Potenciar el respecte.
18 – T’agrada ballar?No gaire la veritat. Depèn del moment.
19 – Què penses d’en George Bush? Pregunta pretenciosa, eh?Està a les meves antípodes.
20 – Imagina que, per reacció espontània, tens una nena, com li diries?Ariadna, m'agrada molt aquest nom.
21 – Imagina que, en lloc d’una nena, tens un nen. Quin nom li posaries? Aquí ja em costa més però segurament optaria per Jordi.
22 – T’agradaria viure a l’estranger?Sí. En primer lloc Anglaterra, ho he de fer, viure-hi mínim un any. Després altres països, Alemanya em faria el pes (quan millori el meu alemany).
23 – Què t’agradaria que et digués déu quan arribessis al cel? Felicitats, has fet el teu camí intern i estant bé tu has donat felicitat i bons moments als altres.
24 – Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test!

Doncs au:

-la nits de xop suey!
-la maarieetaa.
-la daina.
-la sometimes.
-en cricket.

5 comentaris:

cricket ha dit...

Ei hola! Molt entretingut això de les respostes. Accepto el repte però desconec l'enunciat de la pregunta 10!

Nits ha dit...

Moltes gràcies per pensar amb mi!!!! :P Ui així estaré distreta i tindré el cap ocupat en altres coses, veus...
Fa unes setmanes em van donar uns premis i encara els he de repartir, o sigui que aquesta setmana aprepara't que te'n cau un, je,je....

instints ha dit...

jeje. Hola!! M'ha agradat el blog i el post he rigut, realment les respostes són divertides. Ens anem veient per aquí...

Petons

Núr ha dit...

Tens unes sabatilles de Bart Simpson?? hehehehe

Molt bé, aquest meme! Així m'agrada, que hagis superat el repte! I ves a Alemanya, que l'alemany ja l'aprendràs allà, home!

Somriures

Una o l'altra ha dit...

deixant memetests a part, jo recordo que una de les vegades que més he rigut amb tu és el dia que vam anar al "bar rita energética".
Encara em fa somriure aixó.

Petons.

 
ir arriba