dimarts, 10 de juny de 2008

Integritat.

Avui faré una cosa que normalment li veig fer a la Núr.

integritat: f. Qualitat d'íntegre. La integritat del territori nacional. La integritat d'un jutge. La integritat dels seus drets.

Llavors vaig a

íntegre-a: adj. Sencer. Li va pagar la suma íntegra. Conservar íntegres els seus drets. FIG. D'una probitat perfecta, no corruptible. Un home íntegre. Jutges íntegres.

I li dedico aquesta cançó:



Volia posar-ne una altra, "Where are you now" de Cara Dillon, realment preguntant-me on és! Però no l'he trobada ni a deezer ni a goear. Així que he pensat en posar "Never ending story", també buscant la sensació que tinc en buscar-la, però a més a més amb un component emocional que justament em dóna certa sensació d'integritat. Aquesta cançó em porta a la infantesa i m'anima, em fa plorar de...No sé de què...Em fa estar bé.

5 comentaris:

Núr ha dit...

M'encanta aquesta cançó!!!!!! Is the answer to a never ending storyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... aix...
A mi, em busques??? Prò si sóc a l'habitació!

xitus ha dit...

noooooooooooooo busco la integritat!! Tu ja sé on ets!!

jeje. salut!

Nits ha dit...

Ai Xitus, aquesta cançó em fa molta gràcia perquè em fa pensar amb les meves històries d'amor,...les amigues ja m'ho cantaven...Never ending stories, la, la, la, la, la,...
No sé si té a veure amb res de l'adjectiu integre, però jo quan m'estimo un home poques vegades l'oblido, sempre vull que formi part de la meva vida. Aiiii, si és que ben mirat soc una romaaantica perduda!!!
Res, la cançó i l'adjectiu m'han evocat això.

Recorda que tens una sorpresa-sorpresa al meu bloc.

Núr ha dit...

Jo crec que la integritat la portem a dins, no? Vull dir qui en té, és clar!

mi ha dit...

Dons a mi aquesta cançó em fa certa gràcia... potser pq la sento llunyana.. no sé.. pro m'imagino al mig d l'spai volant XDDD (vaia tela la meua imaginacióXD)
en fiiii
u petonetttt

 
ir arriba