dilluns, 14 de juliol de 2008

Estiu de fa 4 anys

Quatre anys poden passar tan depressa? Suposo que sí, quatre, i totes les agrupacions d'anys que es vulguin fer. Jo m' he recordat ara de l'estiu de fa quatre anys quan vam pujar uns dies a Sant Jaume (potser és perquè vaig ser-hi ahir), però també perquè fa quatre anys hi va haver els jocs olímpics d'Atenes, i sembla mentida que ja tinguem aquí els jocs olímpics de Pequín. Em decep una mica de mi mateix recordar que llavors ja tenia una sensació d'intranquil·litat permanent que em putejava els dies i que ara, quatre anys després, la cosa no hagi variat gaire. Fa quatre anys del concert dels Pets a la plaça del poble, just allà davant de casa, de pujar descalç a Santa Magdalena sota els teus comentaris absolutament comprensibles sobre la meva estabilitat mental jeje, i sobretot fa quatre anys de les imitacions de Pere Barthe i Gregorio Parra en la seva tasca de narradors dels Jocs. Especialment divertit va ser quan el senyor Barthe va aparèixer davant les càmeres amb una màscara grega.

Riure junts...Esport olímpic?
 
ir arriba