divendres, 29 d’agost de 2008

Aviat un nou bloc

En pocs dies començaré a "postejar" amb regularitat a un dels blocs que tinc iniciats des de fa temps però aturats: "Una noia al parc." És un bloc que dedicaré a temes de Psicologia, una de les meves passions. És la carrera que vaig estudiar, per diverses motivacions (l'ordre no importa):
  1. Se'm donava bé a tercer de BUP.
  2. Em motivava intel·lectualment.
  3. El cas directe de ma germana, discapacitada psíquica.

Així que si mai algú em vol preguntar, "i tu, per què vares estudiar psicologia?". Doncs per això. Però des que vaig acabar la carrera el setembre del 2005, la meva orientació psicològica ha variat. El meu interès cap al final de la carrera va centrar-se al treball amb discapacitats, però després de fer-ne el pràcticum vaig descartar-ho. Hi ha persones en aquest món molt més preparades que jo per a tractar-hi. Va a estils de personalitat, trets del caràcter. I no era per mi.

Així doncs l' aplicació dels coneixements que m'havia donat la carrera va començar a desplaçar-se cap a l'educació, coincidint amb la meva activitat com a professor des dels 22 anys. Vaig fer el CAP en psicopedagogia i vaig entrar a les llistes de substitus i interins per a secundària, tot i que de moment només he fet classes a primària, i majoritàriament d'anglès. Els meus interessos psicològics actualment se situen en la psicopedagogia, les relacions afectives, la superació de traumes, entre d'altres. Així que aniran caient posts d'una mica de tot. Alguns dies teories psicològiques per a que opineu, d'altres reflexions més personals sobre temes en qüestió, recomanacions d'articles; tot el que sigui possible per a fer-vos arribar un contingut que us faci pensar, però el just per a disfrutar-ho.

Hi sou convidats!

7 comentaris:

plouifasol ha dit...

una noia al parc m'inspira serenitat i silenci, m'agrada la imatge. Bona idea la del blog, m'hi aniré passant tot i que no em deixa deixar comentaris..

un petó

myself ha dit...

Molt bona idea la d'aquest blog. Et vaig seguint i sempre aconsegueixes fer-me pensar amb els teus posts. Un blog dedicat només a això... potser no el podré suportar! ;) És broma. Continua així.
Petons

Xitus ha dit...

plouifasol Me n'alegro que et transmeti això, comencem bé :)
Serenitat i silenci sona molt relaxant. Talcom escric en el primer post que hi vaig fer, és aquell moment que la noia en qüestió usa per a reordenar el seu cap, reconstruir la seva vida. No t'hi deixa fer comentaris? Osti doncs ja miraré. Altra gent si que me n'hi ha deixat. Encara l'he de personalitzar, sobretot la capçalera. Llavors aprofitaré per a mirar això dels comentaris ok? ;)

myselfhola de nou!!!!! Ara feia molt de temps que no sabia de tu :) Merci per seguir-me :) Jajaja, no, jo tampoc sé si el podré suportar!!! Però ho intentaré.

Petons per tothom!! Estic molt agraït quem'hagueu comentat.

XeXu ha dit...

Per què m'ho fas això? Igual que la Núr, home, ja està bé. Com si no tingués prou feina ja amb els blogs, vinga anar-ne creant de nous, o reciclar-los! Ai, on anirem a parar.

Company, compta amb mi, que aquests temes m'interessen. Per allà em tindràs, suposo que ja ens aniràs informant, oi?

Per cert, bons motius per triar aquesta carrera, especialment el tercer, encara que després et desviessis, però és lloable.

Xitus ha dit...

jajajaja XeXu!! Sí, la veritat és que tot estava planejat amb la Núr. Ella obria el Malalta de llengua, després com qui no vol la cosa feia que ens coneguéssim tu i jo els blocs, i llavors jo entrava en acció i reactivava "Una noia al parc". Veig que el pla ha sortit perfecte. :p

Bromes a banda, sí, ja us aniré informant. Però aquest ja feia temps que le volia fer. Hi ha altres temes que m'interessen però que potser amb posts periòdics ja fan. Aquest abunda.

Merci per l'últim comentari, de cor. Vulguis o no et marca.

Aleix.

instints ha dit...

jo potser et faig consultes personals i tot, jaja.
No ho dubtis.
Per cert: ja estàs fent el dibuix no? jejeje, l'estic esperant, perquè saps que el posaré..
Gràcies guapuuuuu!!!

ka ha dit...

Sens dubte serà interessant!
No em perdré cap post. Un petó!

 
ir arriba