divendres, 15 d’agost de 2008

Cursa


Com cada any, setembre, i la cursa de la Mercè s'ofereix com un estímul per a recuperar la forma. L'any passat recordo un post fallit en que em proposava entrenar-me per la cursa del Corte Inglés al maig, i que va acabar en no res. És difícil agafar un ritme constant d'entrenament. La mandra, la calor, i en el meu cas el dolor d'esquena i la respiració penosa que tinc fan la idea una mica feixuga. Sobretot al principi, que és quan costa més. Després és com si tot l'engranatge del cos funcionés cada cop millor, com si fóssim una cadena de bicicleta rovellada que es renova.
Ahir vaig sortir a córrer per Can Dragó, des de casa, i quan duia 17 minuts vaig deixar-ho estar. Fa un mes vaig anar a córrer amb un amic i vam fer una bona cursa de 25 minuts, i ahir no podia quan en duia 17...Però ho entenc com part d'aquesta "desrovellització" progressiva. Avui espero tenir la constància i anar-hi altre cop.
Per si voleu veure el recorregut de la cursa, no varia d'anys anteriors. Cliqueu aquí: http://www.bcn.es/cursamerce/ca/recorregut.html
Tinc els meus 51'58'' a superar com a millor marca de fa dos anys jeje. A veure si aquest any puc baixar dels 50! És a dir, 5 minuts per quilòmetre de mitjana, una mica menys...Ho veig difícil però encara hi ha un mes i cinc dies.

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Ja m'has passat a davant. Fa setmanes que em dic que he de tornar a córrer, però no hi ha manera. Segur que aviat ho aconseguiré. És posar-se un dia, ofegar-te, quedar-te destrossat en 10 minuts, com dius tu, i després ja ve tot rodat. Però per ara...

Xitus ha dit...

Exacte, això és, quedar-se destrossat en deu minuts. Avui m'havia proposat un circuit repetitiu i curt pel parc del Guinardó. 12 minuts i estava fos :(
I el pitjor, quan he tornat m'ha entrat son i m'he despertat ara...Odio despertar-me a les 22:30!! Després no hi ha qui dormi.

instints ha dit...

aix, és que així no pots fer-ho per millorar!! Has de començar poc a poc, fent 10 minuts i anar progressivament superant aquest temps, o bé fer-ho per distància. I molt important, la constància, de dos cops a la setmana, o 3, però ser constant.

Ja veuràs com millores aquesta marca!! Sort!!

 
ir arriba