diumenge, 10 d’agost de 2008

Meme

He rebut aquest meme de la Núr, i el completo.

1. Una pel·lícula. Amélie.


2. Una cançó. Que ho subjaci tot: El cant dels ocells (Pau casals).


3. Un llibre. Les memòries polítiques de Gerry Adams.

4. Una cosa que et faci ràbia. Que les coses no es parlin i la por condicioni les relacions humanes.

5. Una cosa que t'agradi molt. Doncs aquesta no la pensaré molt...Veure "la fiscal Chase" els diumenges a la nit a tv3. I disfrutar d'una bona conversa reparadora també. Sentir que em reconcilio amb mi mateix.

6. El teu plat preferit. Sens dubte arròs a la cubana.


7. Una beguda que t'agradi. L'orxata. Injecteu-me-la en vena.

8. Una col·lecció. Una? Citaré dos casos. Les col·leccions de cromos que feia de ben ben petit de futbol, especial record per la de l'Eurocopa 1988. I una altra, és la que porto fent des de fa mooolts anys i molt a poc a poc, que és d'etiquetes de marques de plàtans. Curiosa, eh?

9. Una raresa. Crec que en tinc unes quantes i de particulars, però una d'elles podria ser el meu interès per Anglaterra quan per tradició i ideologia no hauria d'interessar-me en els tradicionalment opressors, però m'agrada distingir i ser independentista anglès. En fi, que una cosa no treu l'altra, però a molta gent li sobta.

10. Un desig. Calma.

Obert a tothom!!!!!

3 comentaris:

ka ha dit...

Bones Aleix, he fet uns dies de vacances d'internet, i ja he tornat. Com estàs? On has anat a parar el curs vinent? Jo espero tenir sort als nomenaments de finals d'agost o principis de setembre. Ja t'informaré. T'envio una abraçada molt gran!

Núr ha dit...

mmm... Una cosa és que t'agradi Anglaterra, prò això que siguis independentista anglès... això és el que sobta, no??

instints ha dit...

Veus que be? ja sabem més cosetes de tu jeje. Per cert, les fotos d'anglaterra molt xules!!! no saps quines ganes tinc de ser profe per poder tenir vacancetes jejeje. Mil petons Aleix!!!

 
ir arriba