dimecres, 1 d’octubre de 2008

El repte de la Myself

M'ha fet molta il·lusió rebre aquest repte per part de la Myself, així que el faig ara mateix.

1. Agafa el llibre més proper, ves a la pàgina 18 i transcriu la quarta línia.

"(...) agudiza el placer de vivir, lo que aún sigue siendo posible. Olga ya no (...)"
Llibre: El amor que nos cura, de Boris Cyrulink.
Em queden trenta pàgines per a acabar-lo i podria dir que és un dels llibres més interessants que he llegit mai, sobre com recuperar-se d'una experiència traumàtica (concepte de resiliència). Cada subapartat convida a llegir-lo, i fila tan prim que dóna gust endinsar-s'hi.

2. Explica l' últim que has vist a la tele.

L'últim que he vist a la tele ha estat aquest migdia quan era al pis. Estaven fent el T-vist a TV3 amb aquesta presentadora que diu "tan sexieeeee" (perquè ella no diu sexy, ella pronúncia sexie, i m'atreviria a dir que fins i tot "sexeh" directament). Estaven parlant de fórmula 1, que tampoc és un tema que m'apassioni gaire.


3. Quins projectes tens entre mans ara?

Doncs la pregunta arriba en un bon moment. Ahir vaig enviar per correu postal la sol·licitud de preinscripció per a cursar la meva segona carrera: magisteri en llengua estrangera (anglès). Ho faré (si m'accepten) en la modalitat semipresencial (a distància a efectes pràctics) a l'escola universitària Cardenal Cisneros, adscrita a la Universidad d'Alcalá de Henares (que ahir vam traduïr amb la Núr com a "Alcalà de fenassars").

També i com sempre, seguir intentant trobar moments per a gravar les meves cançons.

D'altra banda, anar-me consolidant en el pis.

(d'aquí envio una pregunta a la Myself: quina carrera estàs fent? :) Per cert, el CAP sempre és una bona eina, jo el vaig fer).

4) Quin material t'agradaria provar?

Quin material? Què vol dir això? Tu te n'has sortit prou bé responent Myself, però jo no sé què dir...(també tela marinera a qui se li hagi acudit aquesta pregunta!). Agafant una mica el teu fil, m'agradaria provar un llit d'aigua...

Doncs jo aquest cop, i per variar una micona, proposo aquest repte, que ara es dirà "El repte d'en Xitus", per la Ka!! Ja ho saps Carola, t'ha tocat! Fes un espai en el vostre bloc ;)

I evidentment queda obert també a tothom qui el vulgui fer!

Moltes gràcies altre cop Myself per pensar en mi.

5 comentaris:

myself ha dit...

Ei Xitus!
quina rapidesa :) hehe
Bé... jo en l'última pregunta també he seguit el fil de l'anterior... la veritat és que era una mica estranya.
Estic estudiant filologia catalana, per a la teva informació ;)
Espero que fer el CAP em serveixi d'alguna cosa a més a més de ser imprescindible per poder exercir de professera.
Interessant el teu projecte d'estudiar una altra carrera!
Petons,
Roser

Núr ha dit...

Aquesta darrera pregunta m'ha semblat molt estranya... Pel que fa als projectes... vols dir cançons amb la teva guitarreta?

Eli ha dit...

Interessant tot això que dius???
Ara ja sé una mica més de tu!!!
:-D

Per cert, un llit d'aigua? Jo no l'he provat aquest.... però m'han dit que és molt incomode!!!je,jeje

Nymnia ha dit...

Molt ben resolt el repte xitus! Però prepara't que n'arribaràn de més difícils, jejeje!

Nym

Xitus ha dit...

Myself: mmm filologia catalana, interessant, m'ho vaig plantejaren el eu moment, però estava per darrera de periodisme i psicologia, que és la que vaig acabar fent. Després la vida et duu per camins capritxosos i a mi m'ha dut a ensenyar anglès, i a voler cursar-ne la carrera per a poder accedir a un futur estable.

Si fas el CAP de català tindràs teoria i les pràctiques. El de psicologia és l'únic que és diferent, i és "teoricopràctic" en el sentit que vaja, és tot pràctic i hi integres la teoria sobre la marxa. Per mi va ser una molt bona experiència. La meva tutora del CAP va ser Montserrat Cuadrado, de l'IES Barcelona-Congrés (Si vareu veure el 30 minuts de fa dues setmanes, on uns alumnes participaven en el premi SabaterPi i sortia mon pare,la meva tutora del CAP era la professora d'ulleres que sortia tota l'estona).

Núr: sí, gravar més cançons amb la guitarra i altres instruments. Ferles gravacions que no acabo mai de fer, poder trobar un espai per anar a casa el meu cosí que allà sí que hi puc gravar bé. Sí que tinc algunes coses gravades però en tinc moltes altres de pendents.

Eli, els llits d'aigua incòmodes...? Ostres ho hauria de provar per a saber-ho, però encara em fotria més l'esquena...Ai ai ai! Hauria de pensar-me altre cop "quin material" voldria provar.

Hola Nym :) merci pel teu veredicte. Ja estic amb ganes de resoldre més reptes! Per cert, ara visitaré el teu bloc que abans t'he començat a llegir l'últim post i te'l vull comentar. Fins ara!!

 
ir arriba