divendres, 24 d’octubre de 2008

Meme de cançons

M'he permès fer aquest meme que la Nymnia proposava obertament per a tothom. Em feia il·lusió!!

En algunes he respòs amb dues cançons, no sé si és gaire il·legal o què, però ho he cregut més just.


Home o dona?:
I'm the man (Joe Jackson)

Descriu-te:
Bittersweet symphony (Richard Ashcroft)

Pisces Fish (george harrison)

Descriu com la gent et veu:
Four seasons in one day (Crowded House)


Descriu com sents que ets:
Foto (Joan Miquel Oliver)


Descriu com vols ser:
Alegria (Antònia Font)

Why worry (dire straits)


Descriu al teu ex novio/a:
Le Matin (Tiersen)

Naomi (Tiersen)


Descriu a la teva parella actual:
Sound of silence (Simon & Garfunkel)


(jajaja no en tinc :p)

Descriu on voldries estar:
somewhere only we know (keane)

Descriu què vols fer:
I want to break free (Queen)


Descriu com vius:
under pressure (queen & bowie)


Descriu com estimes:
two of us (The beatles)


come what may (Moulin Rouge)

10 comentaris:

XeXu ha dit...

Ostres, descrius com et sents que ets amb Foto d'en JoanMi? Això és estar molt malament, eh?

rits ha dit...

no coneixia el Joan Miquel Oliver... curiós....
Quina feinada!! cançons molt bones!!

myself ha dit...

Hi ha moltes cançons que m'han transmès el que suposo que volies transmetre. M'agrada aquest estil reflexiu i lent d'algunes d'elles. Quina feinada que has fet! T'ha quedat molt bé i complert.
Roser

Xitus ha dit...

xexu: doncs què hi farem! és una sensació.

rits: és el guitarrista i compositor dels Antònia Font, però també té coses en solitari. Me n'alegro que t'agradin les cançons!

myself: hola :) vinc del teu bloc i de llegir la teva resposta. Ja tenia ganes de llegir-t'hi alguna cosa, que saps que et segueixo amb ganes! Seriaun exercici curiós que ara m'intentéssis definir a partir de les cançons. En part ho fas: reflexiu i lent? És la part natural del meu caràcter. L'altra se n'anirà. Un petó.

òscar ha dit...

és una mena de digue'm què escoltes i et diré el què ets. una bona selecció musical amb el puntet irònic dels sons del silenci.
felicitats!

Núr ha dit...

En corre un altre que havies de respondre amb les cançons d'un mateix artista! :S El vaig fer fa temps.
the sound of silence, boníssima; i el detall de somewhere only we know també!

caterina ha dit...

Caram! No sé si és casualitat però avui blog que visito blog que trobo memes! Hehe. Val a dir que tens bon gust per a la música, al manco baix el meu punt de vista :D

instints ha dit...

bon repertori eh? però n'hi ha algunes que són durilles. Ja ho diuen que per alguna cosa ens identifiquem molt amb les cançons. M'ha agradat aquest post teu, jo no sé si faria aquest meme, te l'has currat un ou Aleix!!!

Wayfarer ha dit...

QUin repte més complex!! si algun dia tinc temps em dedicaré a fer-lo perquè la música és una de les meves passions igual que viatjar :D Així que suposo que me'n sortiré. Les cançons que has escollit són precioses però quina currada, no?? q vagi bé!!
Marta

Xitus ha dit...

òscar: me n'alegro que t'hagi agradat Òscar!

núr: merci núr, jo el recordo el teu, crec que era amb Manà que el vas fer, oi? Hi havia una època de la meva vida en que anés on anés sonava maná jeje!perdó, Manà (jo l'accentuo obert, ale!)

caterina, avui és la teva tarda! Em comentes, et comento i et responc. Amb una mica de Beatles, era impossible que t'hi resistíssis :p M'agrada saber que compartim gustos :) La de Le Matin de Tiersen pot amb mi. Quan escoltava "una nit a la terra" a Catradio farà uns dos o tres anys, abans que passés a ser "l'ofici de viure", la tenien de sintonia, i sempre havia pensat que havia de ser de Tiersen per força, però no la coneixia d'ell. I ves per on.

gatet!!! Com va aquest turbo :) Em va agradar fer-lo, la música és una cosa que realment m'agrada. Diu Richard Ashcroft en una cançó "Music is the power". Us heu fixat que no n'he posada cap d'Oasis? HO HAVEU VIST??? HO HAVEU VIIISSST AIXÒ?? LA MARE QUE ENS VA PARIR!!

merci wayfarer pel teu comentari! me n'alegro que us agradin les cançons. La veritat és que les sento ben personals (potser la de sound of silence era més per a fer la conya). Especialment Harrison i Ashcroft, així com Foto d'en Joan Miquel Oliver, hi ha forces dies que la canto inconscientment. "Perdut cada dia com sempre...".

 
ir arriba