divendres, 17 d’octubre de 2008

Projectes

Avui faré una cosa que no faig gaire sovint, una enumeració al més pur estil Núr . Tinc una sèrie de projectes entre mans, i necessito organitzar-los i posar-hi ordre.

  • començar a treballar a l'ensenyament públic aquest curs (no depèn gaire de mi, sinó del ritme al que avancin les llistes).
  • començar a estudiar magisteri d'anglès tan bon punt em validin la matrícula (avui he parlat amb una excompanya de feina que també hi cursarà el magisteri d'anglès, i m'ha dit que les dues primeres setmanes t'angoixes. Espero que no sigui així!). A més a més he de seguir tramitant convalidacions. Avui he fet tràmits claus, però encara queda feina.
  • dilluns hi ha una primera reunió amb 3 companys/es per a plantejar la viabilitat d'un gabinet psicopedagògic.
  • agafar un cas per a tractar psicopedagògicament al meu exinstitut. Ja hi vaig treballar el curs sencer de fa dos anys, i part del passat. Aquest any intentaria agafar un alumne.
  • crear una nova banda de música, després d'uns 5 anys de ser-hi per últim cop.

Llavors és quan tot s'ajuntarà. M'ho veig a venir, passaré del no-res al "sí-tot" jijiji. I llavors busca't temps. El que sí que tinc clar és que hi ha dos punts que necessito vitalment, que són els que m'aporten dinerets! Si no, hauré de deixar coses, i em temo que el primer seria el pis. Però ei, que som humans, i per tant, limitats...

L'important d'aquests punts per a mi és que tenen sentit. No són feina per a omplir i tapar buits. Són les coses a les que la meva trajectòria vital m'ha dut. M'ha dut a la psicologia i l'ús d'aquesta per a millorar en l'ensenyament, m'ha dut als idiomes i m'ha dut a la música.

Hauré de millorar certs aspectes d'organització, això sí. Sóc molt organitzat, però això contrasta en que no tinc certs hàbits de recollir escriptoris i/o papers que no estan dotats d'un marc on ser organitzats (i també és cert: tinc un munt de papers!). Si ma mare pogués intervenir ara mateix diria LLENÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'LSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejeje. I mira que jo ja vaig fent cribatges, i encara n'hi ha.

Confio que aquests punts em portin pel bon camí. Això i combinat amb la natació, ara que sembla que agafo el ritme. M'agradaria poder dir aviat que he tornat a la normalitat del tot, i que el meu sistema nerviós ja no sembla una pràctica d'ELECTRONOVA (juguetes para compartir).

6 comentaris:

XeXu ha dit...

Per molt que intentis imitar a la Núr, fins i tot en el riure, em sembla que tota aquesta feina a ella se li faria avorrida. Jo ho veig viable, tinc la impressió que tens capacitat per això i per més. Ningú no ha dit que no t'ho hagis de currar, és clar, però amb una bona organització, com dius, tot tirarà endavant, segur.

Xitus ha dit...

Merci per la confiança cega Xexu!

Jo penso que si es planteja de forma conscient i amb cada cosa al seu temps, pot anar bé i no ho percebré com un sobreesforç.

Per cert, l'enumeració sí que és Núr, però el riure és ben meu!

ddriver ha dit...

el primer pas per aconseguir ja esta fet,es enumerar els projectes ..basic per saber on va un...sort

rits ha dit...

Està molt bé en tenir nous reptes, en posar-se objectius i poder-los enumerar i organitzar ajuda a aconseguir-los!
I ja siguin professionals com personals. Cal tirar endavant amb objectius professionals, que ja que hem de treballar, que almenys sigui de manera que ens ompli. I personals, se'ns dubte! no només hem de treballar, també cal alimentar l'esperit!

Segur que te'n sortiràs!!!

Núr ha dit...

...ja veig quina mena de fama tinc, en aquest món! hahahahaha! Si algun dia goso gravar la meva riallada i penjar-la al meu bloc, llavors veureu que no hi ha ningú que estigui al meu nivell —em refereixo a decibels...

Pel que fa a la llista de projectes (i a tu...) escriure les coses una a una i formular-les clarament, crec que és la millor manera per poder agafar una mica de perspectiva. El segon pas és fer una mena d'horari amb les hores que destinaràs a cada cosa per veure si realment tens temps per a totes les activitats, per a tu, per a la família i els amics... Pensa que també has de dormir i menjar i netejar el pis i tot això, eh?

Ara et fotràs a fer un grup??? :) A veure si m'hauré de fer grupi, amb el termo de te! huax!

instints ha dit...

ahir et vaig deixar un comentari, però veig que no s'ha publicat, sempre em passa igual amb el teu blog, aix!!!

Si no tinguessis nous reptes, no tindries il·lusions, ni ganes de complir aquests objectius, doncs això és senyal de voler tirar endavant. Ara ja tens la llista, falta la pràctica que anirà venint poc a poc.
I lo de les llistes d'ensenyament públic, doncs jo també les espero, jeje. Tranqui, que sortiran aviat.

Petonets!!!

 
ir arriba