dijous, 25 de desembre de 2008

Bon dia de Nadal i Bones Festes a tothom!!


Aquesta és la felicitació que he fet aquest any i quefaig extensiva a tots els companys blocaires. El cert és que és un goig tenir-vos sempre presents, a les verdes i a les madures, i també és un plaer comentar-vos. Els meus desitjos, a part del que escric en la postal, són de reconciliació si aquest és el cas. Una reconciliació que us tanqui les ferides, que us dongui pau, la pau necessària per a seguir endavant amb cor i cap clars.
Us vull punxar alguna cançó de Tomeu Penya. Recentment he estat escoltant "Paraules que s'endú es vent", el seu últim disc, que ja vaig comprar farà un any però que encara no havia escoltat amb el deteniment que requereix, i l'altre dia mentre em movia en cotxe per la baixa i l'alta Segarra em va acompanyar dins la nit freda. Des que era petit (jo) que a casa l'hem escoltat gràcies a mon pare. "Arrels" o "Els cors ferits" encara sonaven el 1989 quan faltava poc per canviar del pis a la casa. Eren banda sonora d'infantesa, i porten records també del viatge amb els meus pares a Mallorca el setembre de 1991, anant en bicicleta lliurement per l'albufera...Potser no tenim tots els discs des de llavors, però sí uns quants, tanen cassette com en CD. Més tard, "Això és pecat" va esdevenir un referent de barbacoes amb els amics, aportant la calidesa necessària davant el fred garrotxí o tortosí. Sempre la seva veu potent i càlida (sento repetir aquest adjectiu tants cops!) enforteix qualsevol cor ferit, i en un matí de dia de Nadal no pot sonar millor :)
Els millors desitjos per a tots vosaltres, amics/gues blocaires!





He penjat "paraules que s'endú es vent" però "I love you" que no l'he trobada també és genial!

6 comentaris:

ddriver ha dit...

Bon Nadal!!!!!

Wayfarer ha dit...

Bon Nadal:
。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ 。 ° 。 ° 。
• ˚ ˚ ˛ * ★MERRY★ *
˛ • • 。CHRISTMAS 。*
˛ *__Π___*。* ˚ ˚ ˛ ˚ ˛
*/______/~\。˚ ˚ ˛ ˚ ˛
|田田 |門| ˚ ˛ ˚

La veritat és que és una felicitació preciosa. Una abraçada :)

Núr ha dit...

Gràcies, preciós, i espero que hagis passat un dia fantàstic!

(quina currada, en wayfarer, no????)

mar ha dit...

Bones festes!
una abraçada!

caterina ha dit...

De què em sona aquesta foto? hehe A mi Tomeu Penya m'encanta. També forma part de la meva infantesa i record aquells concerts que feia abans per pobles de Mallorca on eren tot una festa quan ell actuava. M'agraden molt "Lluna de Formentera", "Illes dins un riu", "Port verd" i "Feixets de cabells", tot i que la cançó que li va donar fama va ser "Mallorquins i catalans" :)
Molt Bon Nadal i Feliç Any Nou! ;)

rits ha dit...

A aquestes alçades, Bon any Nou, Xitus!!!!

La felicitació és molt bonica! que t'acompanyi cada dia del nou any!!

 
ir arriba