dijous, 12 de març de 2009

Aniversaris

Aquesta és una setmana d'aniversaris. Ahir vaig fer 28 anys, i abans d'ahir la versió actual del "Calaix de tarda boirosa" va fer 1 any. Aquí linko el primer post que vaig fer-hi: http://calaixdetardaboirosa.blogspot.com/2008/03/he-canviat-els-pensaments-de-calaix.html


En un any poden canviar moltes coses i alhora no pot canviar res. Vull dir, al mateix temps. En aspectes com el lloc de treball, ha canviat del tot. L'any passat un lloc inhòspit i lluny, aquest any un lloc càlid humanament i a prop. Tinc unes companyes i companys de feina molt macos, no ho puc dir d'una altra forma. Ahir van penjar el següent cartell per totes les escales, passadís de cicle mitjà i sala de professors. Quina vergonya...! I van posar música dels Beatles en les entrades i sortides de classe per megafonia. Els dec tant!

No cal dir que agraeixo a tothom qui m'ha felicitat. M'heu fet més feliç. ;)

Crec que he d'aprendre del que em passa...Per a construïr cada dia una realitat millor.

(post a priori llarg però que queda en curt).

11 comentaris:

ddriver ha dit...

felicitats com l Eto i com el meu bloc

XeXu ha dit...

Moltes felicitats per partida doble, sembla que ho hagis fet expressament això de fer coincidir les dates. Així ho pots celebrar tot plegat.

Nymnia ha dit...

Doncs moltissimes felicitats per a tot plegat!!! Per cert, jo no et coneixia en el teu primer post, però des que et conec que m'agrada molt tot plegat!

Permet-me un petit detallet una mica endarrerit:

http://www.lossosa.com/wp-content/uploads/2008/11/felicidades7.jpg

myself ha dit...

Moltes felicitats! He xafardejat el teu bloc anterior i m'ha agradat molt, igual que aquest. Felicitats, doncs, també per l'any en aquest nou servidor.

caterina ha dit...

Moltes felicitats amb retràs i no tant retràs (tu ja m'entens hehe) Encara no ets ni a la flor de la vida, et queda molt per disfrutar i el millor està per venir ;)

Besadetes!

rits ha dit...

Xitus!!! mooooltes felicitats!!!! encara que sigui amb uns quants dies de retard!!!

Aquests regals dels companys arriben molt endins i són els més importants!!!

Una abraçada ben gran!!!

Xitus ha dit...

Ddriver, l'Eto'o és del 10 oi? Just un dia abans que jo. I això amb el teu bloc sí que és coincidència tb! Sempre vé de gust conèixer culés i toffees alhora!

Xexu, moltíssimes gràcies. No sé si va ser gaire conscient fer-ho coincidir. Potser per iniciar una nova etapa. Un punt d'inflexió que de totes formes ha arribat sembla ser amb aquest nou any.

Nymnia, tot un detall!! No m'ho esperava, :) Jo també et dono un cop d'ull de tant en tant i m'agrada el que escrius. Ens seguim comentant en aquets nou any?

Myself! Merci per prendre't la molèstia de tafanejar en l'altre calaix. Vaig marxar per temes tècnics i estic content ara aquí amb blogger. Potser que ho extrapuli a altres camps?

Caterina, moltes gràcies (altre cop, i ja m'entens ;) ). La flor de la vida es forma cada dia...I l'hem de regar amb entusiasme, malgrat sembli difícil a èpoques (llargues i curtes). Però així com hi ha mals moments, també n'hi ha de bons. I que el millor està per arribar, ni ho dubtis! també per a tu. ;)

Rits, m'ha agradat descobrir-te en aquest any. Espero seguir llegint-nos i que el proper any encara em felicitis! :)

LLuNa ha dit...

Que bonic no??? Doncs dobles felicitats!!!! Esperem que ho comparteixis amb nosaltres durant molt temps més!!!

caterina ha dit...

Actualització, please, actualització!!! :P

Besets!

Núr ha dit...

:)

crisberman ha dit...

ostras i això de fer anys... que guai ! jo ja no en faig cap més des de fa....

ep ! Moltes Felicitats !!

m'havia quedat bocabadat llegint la història de Cara Dilton... m'agrada veure el post anterior també i poder compartir aquests anivesaris... fins aviat... suposo que des d'ara ja ens tronarem a anant llegint,,, : )

 
ir arriba