dimarts, 3 de març de 2009

Horòscop

Més enllà de si hi creieu o no, de si el llegiu o no, si us interessa, etc. Jo volia comentar un fenòmen que em passa, i que segurament és ben esbiaixat, ple d' irregularitats metodològiques, el que volgueu.

Doncs bé, jo sóc peixos, com podeu veure indicat al meu perfil aquí a la dreta de les vostres pantalles ----------------------------------------------------------------------------------->






I de fet, el que he anat observant al llarg de la meva vida, és que he tendit a agrupar-me amb persones dels següents signes: aquari, peixos i àries. És a dir, persones nascudes entre el 20 de gener i el 20 d'abril. Podria posar-ne molts exemples, però part important de les meves amistats han nascut en aquestes dates. Especialment és curiós el que em suceeix amb àries, amb qui tinc relacions llargues. És com si em complementés amb aquest signe, que tendeix a ser independent. El meu millor amic des de la llar d'infants fins a l'institut és àries, la meva exparella també ho és, un dels millors amics de la infantesa amb qui he recuperat contacte ara també. I amb els peixos les relacions també són notables, potser en més número que amb els aquari, però igualment significatives.






Evidentment això no tanca la porta a altres signes, ni molt menys...! Simplement és una curiositat, com ja he dit abans, absolutament no científica.









9 comentaris:

mi ha dit...

jajajajaja!
Jo sóc aquari, i saps que??
tinc tendència a fixar-me(enamorar-me... diguesli kom vulguis) en els aries.
No sé perquè.. però si penso en els nois que m'han marcat... coincideixen en que són aries!
Tinc una debilitat per ells.. pro d'altra banda... no acaba de kuallar la cosa! jajajaja
ës a dir... sóc conscient que m'atrauen un munt, però que no ens complementem! jajaja
curiós eh!!
Nse.. en fiii, vsika els akuari home!! XD
Un petonet makuuu

El peletero ha dit...

Jo també ho sóc, d’aquari, com el teu pare, l’Albert és àries.

Cóm va?

Aquest vespre he de telefonar a la teva taure.

LLuNa ha dit...

Així tu i jo ens avindríem molt :) Jo també sóc peixos! :P

Xitus ha dit...

Hola nina de fil! Potser és perquè tenen aquest caràcter independent que t'atreuen...I necessites posar ordre i una mica de realitat, si ets aquari (diuen que sempre esteu als núvols, en el cas de mon pare és cert).

Un honor que m'hagis visitat, peletero, tinc pendent venir-te a visitar de nou i deixar-te comentaris. Això vostre sí que no ho sabia, i corrobora la meva impressió...Sabeu que us aprecio molt i que des de petit sempre heu estat especials per a mi. Especial en tota la seva grandesa com a adjectiu :) Així que t'agraeixo el descobriment :) Una fortíssima abraçada.

Lluna, i creus que encaixes en el perfil típic que ens diuen als peixos? Segurament entraries en la llista de persones afins, almenys teòricament!

XeXu ha dit...

Ho no hi crec massa, però fa poc vaig fer un post també sobre les característiques concretes de cada signe. Però ja que destaques un cas concret que són els signes als que tendeixes, jo et diré que a la meva vida sempre he estat envoltat de bessons, i alguns han estat grans influències per mi (incloent, les dues més grans ex-parelles), però curiosament, cap dels meus millors amics ho és. És greu doctor?

rits ha dit...

és molt curiós això dels horòscops. Per més que racionalitzes es donen aquestes casualitats.
Si miro les meves tendències, sobresurten a la meva vida els verge i balança. I dels homes, potser els taure...
Pe`ro no et miris els dels diaris!!! aquests si que no tenen cap base

Núr ha dit...

Doncs jo sóc capricorn... i sembla ser que m'entenc molt bé amb els tauro i els... sagitari? El que no entenc és per què sempre m'he sentit atreta per lleons...

Per cert! El meu ascendent és peixos! ;)

Sheila ha dit...

JAJAJA, m'estic pixant de riure, que sóc TAURE, del 28 d'abril! ohhhhhhhhh

Diuen que som dels pitjors, tossuts sobretot.... i és cert!

Sheila

Xitus ha dit...

MMMMm XeXu, no sóc un gran expert en horòscops...potser t'agrada la personalitat bessons en noies i ja està..qui sap.

Especialment el de l'avui rits, és molt místic jejej!

Núr! Serà per això que hem congeniat...? Mmmm! Escolta, ens tenim molt abandonats...Quan tingui un moment t'escric un email.

Sheila, merci per comentar :) Ja te vaig respondre, ets l'excepció que confirma la norma! :p Escolta, que tens bloc tu? Surts com a perfil però després no accessible. Espero que t'estigui anan tmolt bé la nova experiència! Ens veiem.

 
ir arriba