dimecres, 4 de març de 2009

Relats conjunts: "Els corbs han tornat"


Cada tarda era foc encès, vivència pura. Compensant la dicotomia entre les dues vides, oci i feina. Mirada al sostre, l'un al costat de l'altre projectaven ones de futur, als seus caps pròsper. Les seves il·lusions de marrecs, vives, fortes, intenses, robustes, innocents però lliures. Havien sortit d'etapes gèlides -pensaments de núvol constant, iniciativa immòbil- i els cors desglaçaven a ritmes optimistes...
Ara, els corbs han tornat. Van deixar mai de ser-hi?

5 comentaris:

Ainhoa ha dit...

oooohhh...Veig que tens una prosa molt poètica. M'ha encantat!

Xitus ha dit...

Merci Ainhoa,
sí, quines casualitats que té la xarxa... Vaig veure ton germà per últim cop al novembre, que vam fer sopar d'EGB gràcies al facebook.

Escolta, he vist que tens linkat relats en català al teu bloc, també hi escrivies?

Tingues per segur que tafanejaré el teu bloc a partir d'ara!

Salut,
Aleix.

kweilan ha dit...

A mi també m'ha agradat.

ka ha dit...

Felicitats guapo!!!!!!!
Un petó gegant! I que acabis bé el dia!

Xitus ha dit...

Moltes gràcies kweilan! T'he de tafanejar a veure què escrius `:p

Ka, te vaig respondre per sms, però merci!! De moment em senten igual que els 27.

 
ir arriba