dilluns, 13 d’abril de 2009

Alba

Alba és el nom gaèlic per a Escòcia. Han estat sis dies de recórrer aquesta terra des de Prestwick al sudoest, passant per la costa oest, l'illa d'Skye, les Hihglands i el llac Ness, per després baixar cap a Saint Andrews i Edinburgh per a retornar al punt de partida.
En comparteixo algunes fotografies:


Highlands del nord
Castell d'Eilean Donan


Highlands nordoccidentals



Celtic Park: Celtic 4 - Falkirk 0


Viaducte de Glenfinnan


Castell d'Urquhart, llac Ness







5 comentaris:

XeXu ha dit...

En uns mesos aquest viatge també el faré jo, i espero que m'agradarà tant com a tu. La companyia serà immillorable, i el paisatge espectacular. N'espero molt d'aquest viatge.

caterina ha dit...

Quina meravella de fotos! I que verd tot! Fa ganes de posar-se a correr pel camp tipus Heidi :P Escòcia és un dels llocs que em fa il.lusió visitar d'Europa juntament amb Praga, París, Londes, Berlín, Viena, etcètera (que no acabariem mai...)

Ben tornat, Xitus ;)

Besets!

myself ha dit...

Quina sana enveja! I quins paisatges! M'has fet venir ganers d'apropar-m'hi!

Bona tornada!

mi ha dit...

genials les fotografies!!
Quines ganes m'han entrat d ser allà tb!
Q way Xitus!
Un petonet ben gros

rits ha dit...

unes fotos precioses!
espero que el viatge hagi estat fantàstic, que pel que desprens, ha estat així!

 
ir arriba