diumenge, 26 d’abril de 2009

Un Sant Jordi molt salat

Feia temps que la Caterina m'havia comentat per vies cibernètiques que una de les seves il·lusions era viure un Sant Jordi a Barcelona.

Dimecres a les 17:45 ens vam trobar a la biblioteca Jaume Fuster per a començar l' itinerari. Cop de cotxe al Tibidabo per a fer una idea global de la ciutat, si no fos perquè un rodatge inesperat va impedir accedir al "Camí del cel" i a perspectives més centrades. Després, el Barça i Sevilla i les impressions sobre si l'home del costat era "l'Ho haveu vist" o no (al final es va decidir que no). En sortir del camp, visita obligada a la Garrafa dels Beatles, on no hi anava des de feia ben bé 5 anys, i la veritat tot seguia igual. El local, i els amos del local. L'actuació com sempre, semblava que no hi passés el temps... Pronúncies anglòfones a part.

Dijous al vespre no em sentia els peus. Va ser un dia mogut a la feina, moltes coses a fer i la festa a la tarda, amb les actuacions dels nens i nenes i la presència dels pares com a públic. Va sortir prou bé, sota un sol contundent que amenaçava lipotímia. En acabar, desplaçament fins a Barcelona per a fer la segona part del recorregut; una volta Rambla Catalunya amunt per a després baixar fins al Maremagnum, on els peus reclamaven atenció. Els peus, el cos, la ment...

Dos dies de no parar però que van resultar ser ben salats!

5 comentaris:

caterina ha dit...

Què bé que m'ho he passat en aquest viatge! :D Crec que encara estic més a Barcelona que a Palma, si no de cos, sí de cap :P Demà em costarà tornar a la rutina (quina plorera...)

Mil gràcies per tot!! Besets ;)

XeXu ha dit...

Quin parell. Ens arribem a creuar i segur que us reconec. Ja vaig llegir a casa d'ella la seva pròpia crònica, és maco tenir l'altra visió també.

caterina ha dit...

Xexu, vaig tenir possiblement un dels millors guies per visitar Barcelona. Tot un luxe. No em puc queixar, al contrari ;)

Xitus ha dit...

Moltes gràcies als dos pels vostres comentaris...! :) Me n'alegro molt que t'ho passessis bé. Va valdre la pena, oi? :)

Assumpta ha dit...

Ossssssstres!!! Sant Jordi més Barça més Beatles :-)

Absolutament immillorable :-))

 
ir arriba