diumenge, 28 de juny de 2009

El poder de la música

El poder de la música és el que ha fet que m'hagi decidit a baixar de la meva habitació i posar-me a escriure aquest post... Escoltava en el meu recent comprat iPod música de l'artista que aniré a veure en concert el proper dimecres dia 1, a Reus. Yann Tiersen s'ha alçat amb la seva veu i melodia càlides i m'ha retornat al món real. Prometo fer crítica després del concert. No només és Amélie, és molt més...Discos com "Rue des Cascades" o el directe "C'était ici" són d'una qualitat brutal! De moment, en comparteixo una peça amb col·laboració inclosa :)


6 comentaris:

XeXu ha dit...

Què, ja has comprat l'iPod? Espero que hagi estat a la botiga de la noia del post anterior!

Núr ha dit...

No puc escoltar la cançó, perquè aquest ordinador és una P. MERDA! argh!!!! A veure si aconsegueixo provar-ho en un altre! Tinc curiositat per aquest «No només és Amelie». hum!

Tirai ha dit...

:-) A veure, a veure si ens fas una crònica que poc et veiem per aquí. La música... bé, dolceta.

LLuNa ha dit...

A en Xexu no se n'hi escapa ni una eh?? :P

Lidioia ha dit...

Exigeixo una crònica com déu mana, eh?? ;))) Però sobretot, sobretot, gaudeix al mààààxim del concert, segur que ho faras.. un petó ben fort, xitus!

rits ha dit...

reconec que no el coneixia, sona com una cançó de bressol!
és preciosa

 
ir arriba