divendres, 24 de juliol de 2009

Festa de final de curs


Amics i amigues bloggers, us invito a visionar durant uns minuts el vídeo que va fer cugat.cat de la festa de final de curs a l'escola La Floresta, on he treballat el darrer curs :)

Ja sé que quan us passen el vídeo de qualsevol festa se sol associar amb la paraula "tostón", però què us he de dir? Que aquesta va ser genial? Que les profes de música s'ho van "currar" de valent?
Jo no havia vist una cosa igual de ben feta :)

Pels curiosos, surto un parell de cops al vídeo. El primer és difícil de veure'm, xerro amb una noia al fons de l'actuació. El segon sóc el que toca la guitarra damunt l'escenari, ja cap al final (tot interpretant "la cançó de la Lupe", lletra i música: Germán del Río, Fina Guerrero i Aleix Moncosí jeje!!). Samarreta vermella i lletres blanques.

A disfrutar!!

http://tv.cugat.cat/TVRPlayer.html?ir=188

6 comentaris:

LLuNa ha dit...

Realment molt xulo!!!! Me l'he empassat tot i ja t'he vist ja!!! :)
Felicitats, no totes les escoles fan coses tan xules :)

XeXu ha dit...

Que lladre, si que saps atreure l'atenció dient que surts al vídeo, eh? Hehehe. Sí que s'ho van currar, sí. Unes músiques dolorosament contemporànies meves, que jo ja tenia 1 any!

rits ha dit...

je, je, je... fan molta gràcia els nens ballant. n'hi ha que tenen gràcia des de ben petits, i sempre s'acaben engrescant tots amb aquestes coses!

el comiat d'aaquesta mestra,.... buf!!!! preciós!

un comiat de curs molt currat!

doncsa si al xexu li semblen contemporànees... al setembre del 79 jo ja començava p-3!!!

zel ha dit...

Jo el veig a talls, em pots dir com fer-ho? Home, és que sóc mestra i m'interessa!!!

cuc de terra ha dit...

aii que bé t'ho deus passar amb tanta canalla!! :) quina bona idea ha tingut aquet col·legi! els de resputin m'han encantat!!

Núr ha dit...

mmm... Em permets que me'l miri més tard? De moment només et diré que me n'alegro que anés tan bé en aquella escola! Per cert: com ho tens per aquest curs que ve?

Ostres! I a veure si t'escric i m'expliques com va això d'apuntar-se a llistes!! Aquest any encara no, prò m'agradaria mirar-m'ho! Pitonets!

 
ir arriba