diumenge, 20 de setembre de 2009

Plou


Diumenge a la tarda, i plou. Vagarejo per casa sense acabar de fer res, i em sento menys culpable que en d'altres ocasions. Segueixo la jornada futbolística (com sempre la travessa donarà pocs fruits) mentre tafanejo blogs, antics i recents. Sento els veïns del passatge que fan xerrameca cases enllà. Un gos que no és el Misto borda de tant en quant. Tinc l'esquena agarrotada i el cos contret. Em venen al cap cançons com aquesta:


I aquesta:



Música europea en un diumenge a la tarda.

11 comentaris:

XeXu ha dit...

Diumenge a la tarda que tot sovint es posa molt malament, en segons quines situacions. I com dius, a sobre plou. Molts diumenges podria escriure aquest post, però em canso a mi mateix només de pensar en com de pesat i repetitiu em posaria, ja que no deixa de ser una imatge de soledat. Soledat no volguda, és clar.

Si us plau, canvia una miqueta la teva vida. S'assembla massa a la meva.

Xitus ha dit...

XeXu!! Osti ja sé que és un clàssic això del diumenge tarda aixafador i tal i qual, però el post d'avui no era amb la sensació que tu descrius...És més aviat quotidià. Quan plou m'agrada estar a casa i segons quins dies, em recomforta. La soledat no volguda ja la coneixem, però segur que ara he introduït algun matís que ja ho fa diferent. Estic convençut que hi ha moltes diferències entre la teva vida i la meva. Espero trobar més coincidències aviat en les coses boniques!! :)

maria ha dit...

Quines cançons més boniques.No les coneixia...Ostres aquest grup alemany m'agrada molt.I la cançó francesa també.Me'ls apunto.Gràcies.

Encara diuen que ha de ploure més.A dalt la muntanya és sec.^-^

Joana ha dit...

Tens un sisé sentit per a la música. M'han agradat molt.
Saps escollir-la molt bé.
Una abraçada i gràcies per deixar la teua petjada a la passejada nº 100 del bosc.

Xitus ha dit...

Maria :))
Els Wir Sind Helden són molt bons. Te'n recomano la investigació musical ;)
Émilie Simon va fer la banda sonora del documental guanyador d'un Òscar "La marxa de l'emperador", sobre pingüins. TV3 l'ha emès tres cops com a mínim en els últims anys.
Com li deia abans a la Joana, gràcies per la teva recent fidelitat al blog :) Petonets!!

Joana, m'agrada molt la música, i també trobar cosetes no tan escoltades. Petites joies amagades...!b7s!!

Tuti ha dit...

Hola Xitus!!!
Ostres quin dia avui. A mi les tardons ja em costa + que sigui diumenge + pluja= dia melancòlic total. Però bueno, sino hi haguessin dies així no valorariem despres els dies de sol i de somriures (aixo ho dic per animar-me a mi mateixa)
Petons!!!!!!!

Xitus ha dit...

Hooola Tuti Frutti!! ;) Com li deia a en XeXu, aquests dies també poden ser disfrutats com a reclusió a caseta, llegint, mirant tele al sofà arrebolidets sota una manteta jeje!!
També és cert el que dius, el contrast entre aquests dies i els de sol ens permeten apreciar-los més. Tots dos.

Núr ha dit...

Em fa feliç llegir que et trobes tan bé a casa teva; que ja hi tens una quotidianitat volguda, una soledat volguda que et facilita la introspecció i el plaer d'estar només amb un mateix...

Tal com ho has descrit m'has fet sentir una sensació que tinc jo força diumenges: una sensació de pausa. El temps és com si s'aturés, com si la setmana agafés aire per a començar la setmana següent. És tranquil, reconfortant i et fa sentir descansat.

M'ha encantat com ho has descrit! Bona setmana!!

Xitus ha dit...

Encara estic a cavall entre les dues bandes...Me falta internet allí entre d'altres coses importants. Però quan hi faig vida, m'hi sento molt bé actualment.
Has descrit aquest moment de pausa de forma molt interessant...Suposo que és un mecanisme d'autoregulació mental, necessitem aquest sospir!

instints ha dit...

Ahir em van enviar un mail amb un grup que feia sons de pluja, i és espectacular, no sé si l'has vist, però si vols te'l passo. Per cert, què ha passat amb la capçalera?
Jo tampoc encerto la travessa.. aix!!

Xitus ha dit...

Eeei Gatet!! Sí, passa-me'l, pot estar bé :)

He fet petites reformes al blog. Dues barres laterals , una a cada banda, com pots veure, he afegit alguns gadgets nous i he canviat el disseny de la capçalera. Més d'acord amb el contingut del títol, no trobes?

Tot i que, com la teva capçalera, poques n'hi ha!! ;)

Petonets!

 
ir arriba