dimecres, 9 de setembre de 2009

VERGONYA (Sobre el referèndum)

Una vergonya. S'acaba de prohibir des de la "justícia" espanyola el fet que l'ajuntament d'Arenys de Munt dongui suport logístic i per exemple, cedeixi el local a l'entitat privada promotora del referèndum del proper dia 13. A més a més, s'ha fet canviar de data la manifestació de la falange, que finalment havia estat traslladada fins el dia 20 per evitar incidents, per tornar-la a posar el dia 13.


Em pregunto, què busquen des d'Espanya? Que hi hagi merder i esbatussades el dia 13? Que la gent no vagi a votar per por? Que la votació s'hagi de fer enmig del carrer? Evitar que la gent opini, i permetre que els feixistes puguin intimidar els que ho intenten? En quin cap cap?


És que em sembla molt fort! On collons hi ha democràcia aquí?


El dia 13, tothom amb Arenys. I després d'Arenys, serà un altre. I un altre. I un altre...I què faran? Enviaran els tancs?





He creat aquesta simple imatge (dalt) que deixo oberta a tothom qui la vulgui agafar.

També poso la imatge de la CUP, i linko a la seva web d'Arenys (cliqueu a sobre).


PS- El post d'avui en principi anava per un altre tema, però hi ha prioritats.


11 comentaris:

caterina ha dit...

Que ningú s'enganyi. Potser es viu millor que fa uns anys enrere però de democràcia no té res, el nom. Hi continua havent censures, s'amaga informació, etc etc. Res, no me posaré a escriure tot el que ja sabem. Vaig llegir la notícia fa uns dies però no me va sorprendre. És el pa nostre de cada dia.

Hi ha alguna pàgina informativa que pugui enllaçar amb l'estelada?

caterina ha dit...

Llest! Crec que el meu blog queda una mica més vistós ara :)

La gent es pensarà que tenc comissió amb Arenys. Entre la radio i ara això... hehe

rits ha dit...

tot plegat, ganes de buscar brega!

a veure si així la gent comença a reaccionar,...xò no ho crec pas

XeXu ha dit...

Collons, al final, com que sempre poso pegues, m'acabareu titllant d'una cosa que no sóc, però em veig amb l'obligació de recordar que es tracta d'un referèndum, que no s'ha de fer campanya pel sí, no és una cosa que es decideixi a darrera hora amb les dades que es tenen, o es vol o no es vol. Per això em sembla que fer campanya amb la imatge de la CUP està fora de lloc. Que la gent decideixi, no la pressionem, ni en un sentit ni en l'altre. Que ara resultarà que ser català i no voler la independència et converteix en un català de categoria inferior.

Per altra banda, el que ha fet el govern d'Espanya ho trobo indignant, i vull creure que no els fotrem ni puto cas, ja que no els hem de demanar permís de res, si cal que es faci en un parc. Això sí, evitant que els feixistes que es volen manifestar puguin tenir cap repercussió en l'acte. Mira que permetre una manifestació d'aquest tipus i prohibir el referèndum... és que se'ls veu el llautó.

Per si tens algun dubte, i encara que no tinc cap necessitat de fer-ho, et diré que estimo Catalunya, no em sento espanyol en cap cas (em sento més proper als alemanys en la majoria de coses...), i sóc catalanista convençut i practicant. Això de l'independentisme se'm va passar amb l'edat, però per descomptat, en cas de poder triar, el meu vot seria pel Sí.

Joana ha dit...

ahisóc amb ti.
M'ha agradat això de:"és que se'ls veu el llautó". A Vacència no la emprem, però jo me l'apunte.

Joana ha dit...

No entenc que ha passat, jo volia dir: "hi sóc amb tu"

maria ha dit...

Ja em comença a semblar tot una pel·lícula de mal gust.
Un referèndum proposat, un advocat falangista i una manifestació falangista.
Però no patiu, a mi em sembla que això serà un primer pas d'una gran història.

caterina ha dit...

Interessant el que diu en Xexu. A veure, sempre he estat a favor que cadascú ha de ser lliure de pensar el que vulgui sense haver d'estar condicionat pel que et fiquen al cap, malgrat que amb tanta publicitat i propaganda avui dia és complicat. Si un dia tenim l'oportunitat de decidir quin Estat volem evidentment s'haurà d'acceptar el que decideixi una majoria perquè el contrari seria ser una mica dictador, feixista. El que molesta, o almenys a mi, és que me parlin de democràcia quan en certes coses no n'hi ha. A mi hi ha hipocresies que me molesten especialment i aquesta n'és una. Val que tots som una mica hipòcrites en major o menor mesura però no m'agrada que un país anomenat Espanya prediqui de que som molt democràtics quan se'ls hi veu d'una hora lluny que en segons què no és així. Això sí, si algun dia es té aquesta oportunitat de votar per l'Estat que volem m'agradaria que fos de forma pacífica i no a hòsties. (Vaja parrafada...)

swà ha dit...

Hola... Xitus?
He vist que m'havies deixat un comentari fa uns dies, suposo, pero per casualitat, perque no acostumo a repassar els posts de les actualitzacions antigues.
La veritat es que un comentari es mitja vida per a un bloc quasi fantasma com el meu, haha.
Pel que fa a la teva actualitzacio, totalment d'acord. Es vergonyos i no hi ha cap paraula que ho defineixi millor.
En fi, aixo nomes vol dir que hem tocat alguna cosa que fa mal.

Gracies per passar-te!

XeXu ha dit...

Xitus, contesto a la Caterina aquí, si no et fa res. Et dono la raó, m'agradaria que aquí votéssim pacíficament, però per això m'agradaria que es convoqués a la gent sense partidisme. Per mi, en un referèndum així, són tant dolents els falangistes que s'hi oposen com els que demanen políticament el vot al sí. Repeteixo, jo votaria Sí, però no vull que ningú m'hi obligui, que és un tema molt seriós! Vull ser lliure de triar, i si el meu amic decideix dir que No pel que sigui, no deixarà de ser amic meu, i espero que ningú no el començarà a mirar malament.

caterina ha dit...

Totalment d'acord, Xexu. Dius: "Si el meu amic decideix dir que No pel que sigui, no deixarà de ser amic meu, i espero que ningú no el començarà a mirar malament." Seria un error jutjar les persones per les seves idees sempre que aquestes no atemptin contra els drets humans. Jo tenc amics de dretes que són un encant de persones, simplement que hi ha temes que val més no tocar. I d'altres d'esquerres que bé... Vull dir, hi ha de tot independentment de com pensi un o altre. No s'ha de ser extremadament radical, sempre ho dic, perquè aquí és on es confonen les coses.

 
ir arriba