dilluns, 2 de novembre de 2009

Cançó - Sad Song (Oasis)

He destacat en negreta les frases que sempre m'han agradat d'aquesta cara B d'Oasis. De cares B en tenen unes quantes de molt maques, així en acústic i cantades per en Noel. Ja sé que a molts no us diuen res però com ja sabeu en sóc un gran fan. Aquestes són les que disfruto tocant a la guitarra.


Sad song (Oasis)

Sing a sad song
In a lonely place
Try to put a word in for me
It's been so long
Since I found this place
You better put in two or three
We as people, are just walking 'round
Our heads are firmly fixed in the ground
What we don't see
Well it can't be real
What we don't touch we cannot feel

Where we're living in this town
The sun is coming up and it's going down
But it's all just the same at the end of the day
And we cheat and we lie
Nobody says it's wrong
So we don't ask why
Cause it's all just the same at the end of the day
We're throwing it all away
We're throwing it all away
We're throwing it all away at the end of the day

If you need it
Something I can give
I know I'd help you if I can
If you're honest and you say that you did
You know that I would give you my hand
Or a sad song
In a lonely place
I'll try to put a word in for you
Need a shoulder? well if that's the case
You know there's nothing I wouldn't do

Where we're living in this town
The sun is coming up and it's going down
But it's all just the same at the end of the day
When we cheat and we lie
Nobody says it's wrong
So we don't ask why
Cause it's all just the same at the end of the day

Don't throw it all away
Don't throw it all away
Don't throw it all away
Don't throw it all away
Throwing it all away
Throwing it all away
Throwing it all away

Throwing it all away
Throwing it all away
You're throwing it all away at the end of the day

20 comentaris:

Joana ha dit...

I'm not agree about one sentnce.
I think we can feel what we don't touch.

I like it very much.
Thanks for your English class.
I's really interesting.

I CAN GUESS YOU ARE VERY GOOD PLAYING THE GUITAR.

My best wishes.

instints ha dit...

He hagut d'acudir a un traductor perquè el meu anglès és nefast, però veig que ha valgut la pena. Bon gust!!

Xitus ha dit...

Somehow I do agree with you, even though I think that he was criticising this attitude.

I play the guitar since I was 17 years old, I taught myself and I really like it. Noel gallagher was one of my indirect teachers.

Un beset!!

Gràcies gatet :) Per fer l'esforç de buscar el traductor i passar-ho. Estic content que t'hagi agradat. Una abraçada. Et visito en breu!

caterina ha dit...

Bé, a mi ja saps que dels Oasis m'agrada una cançó concretament hehe i que duc a l'mp4, però el cert és que no els he seguit gaire. Fa poc vaig saber (a pics no sé a quin món visc, al meu imagin...) que el fill de Ringo tocava la bateria amb els Oasis??? No sé si encara hi forma part del conjunt però caram! El fill del meu estimadíssim Ringo!!! :P

(Encara queda però pel dia 29 de novembre estic preparant un post sobre en Harrison, farà 8 anys de la seva mort. SI hi vols participar, ja saps)

Nits ha dit...

A mi m'encanta escoltar-los. M'agrada la veu d'aquest cantant, les lletres.. No les he traduit totes, però sí algunes i trobo que tenen un no-sé-què especial. Mira, no sé explicar...
Ara bé, els cantants uns ximples. No em va agradar el què em van comentar que van fer en l'últim concert a Barcelona. Els trobo molt prepotents.
Crec que agradarien més i tindrien més èxit si no fossin com son. Es com el què deiem de John Lennon, que de vegades es barregen la música amb la personalitat de qui la canta.

Una abracaaaaaaada!!!!

kweilan ha dit...

Jo els escolto bé i aquesta cançó m'ha agradat però no sóc molt fan.

rits ha dit...

crec que no l'havia escoltat mai.
molt bonica!!!!
gràcies!

ja la toques en guitarra?

maria ha dit...

I que me'n dius d'aquesta guitarra:
http://www.youtube.com/watch?v=JYabmM-uxdE&feature=related

Per mi el rei!No et desanimis...
^-^jejeje

Xitus ha dit...

Epsss Caterina, ara m'has agafat en blanc i no recordo quina cançó vols dir, ho he de saber, ho sé, però ara no ho recordo. Potser Don't look back in anger? Aiii quina ràbia. Ja m'ho recordaràs. Respecte el post d'en Harrison, m'hi apunto. Ja concretem. Sí, el Zak Starkey ha estat el bateria dels Oasis des de fa uns anys, cert, tot i que fa poc que s'han separat arran d'una enèsima baralla entre Liam i Noel. Tard o d'hora tornaran per molt que diguin que no. Cap dels dos és prescindible. Cadascun aporta coses diferents.

A mi NIts m'agraden molt les que canta en Noel, com Don't look back in anger, The Masterplan, Talk Tonight...Són himnes. Però Liam aporta un component de veu desgarrada que és únic. Es complementen, com deia abans. Quan la gira del Be Here Now jo tenia 17 anys i la van fer bona a l'aeroport. No m'agraden gaire aquests comportaments però ves que hi farem.

Almenys content que hagis disfrutat aquesta cançó kweilan!

Aquesta sí que la toco rits, d'Oasis quasi totes i a més les que són acustiquetes em xiflen.

Maria!! Estàs amb paraules majors :) M'encanta Queen i Brian May és espectacular, en el vídeo qu eme passes, una versió pòstuma de Bijouh, del disc Innuendo, que m'encanta...Però mai és inassolible...És divertit com es van construir la guitarra amb son pare quan era nen.

Sauze ha dit...

Xitus, I didn´t know about this song and i like so much.
No perdamos las esperanzas y cambiemos los días, haciendolos diferentes...
me gustó esta frase que pongo entre comillas..
"If you need it
Something I can give
I know I'd help you if I can"

be bexitus

comprovació de paraules: corco
(jajajaja)

Luthien ha dit...

Ei!!!!
Aquesta cançó és genial!!!!
I si, la veu té quelcom d'especial... la veritat és que m'agrada molt (encara que no suporti els númerets en pla diva que monten), tenen cançons força (i d'algunes molt) bones.

De fet aquest cap de setmana, fent feina davant de l'ordinador, els he sentit força.
Casualitats de la vida.

Ara de tocar-la amb la guitarra res de res... continua guanyant-me per golejada...

Núr ha dit...

nice... :)

Xitus ha dit...

Sauze, exacto, debemos salir de la monotonia...
TRe ha gustado la comprovació de paraules, eh? jajaj Sale cada una...Pero no son palabras con significado, aunque "corcó" con acento sí que lo es.

:) Me n'alegro Luthien que t'hagi fet el pes. Ja és casualitat que aquest "capde" els hagis escoltat. Jo ara fa temps que no n'escolto cap disc sencer, potser que m'hi posi ;)

It is, indeed. Petonets Núr!!

caterina ha dit...

Mal, mal... :( És la de "Do you know what i mean?" Sé, i imagin, que no és la millor del grup, però jo l'associo a una bona època, per això m'agrada aquesta cançó :)

moonlight ha dit...

sona bé... m'agrada!

Xitus ha dit...

>AAaaai joder és veritat!! Mira que m'ho has dit de cops. A mi tb em duu bons records de quan tenia 17 anys. All my people right here right noooooow, d'ye know what I meaaan, yeah yeah. La curiositat d'aquesta és que bona part es pot tocar amb els mateixos acords que Wonderwall.
És la primera del Be Here Now, disc no gaire bo però aquesta es podia salvar. Videoclip amb helicopters i tal. jeje

M'agrada que t'agradi :) , moonlight!

El peletero ha dit...

Això em recorda el famós "oasis català", una altra caçó ben trista, pero per altres motius.

Una abraçada.

Ve bé la cremallera?

Xitus ha dit...

Sí, estimat pelleter, la cremallera es manté en peu, segueixo els teus savis consells.

diurf ha dit...

Sóc a la uni i no puc escoltar-la.. ho faré avui quan arribi a casa.

...tinc ganes de coses petites.

Un petó

Xitus ha dit...

:) Un bon desig, diurf, el de coses petites...Fan la vida més especial.
Bon estudi...!

 
ir arriba