dilluns, 23 de novembre de 2009

A mà


20 comentaris:

Núr ha dit...

De les tres ratlles en àrab només et puc dir que no he entès les tres primeres paraules (així escriuré depèn). La resta perquè així ningú podrà entendre el que hi posa. Jo tenia un munt d'apunts així! I sóc bona desxifrant-los perquè si trigava gaire a passar-los després a net, tenia unes feinades per saber què hi havia escrit! hehehe

Jo també he de fer l'article a mà! A veure si avui l'escric i el publico al vespre! :D

instints ha dit...

osti, tens una lletra que desprèn pressa jeje. Però s'entén. Els meus apunts de la uni també (alguns) eren així, amb la lletra allargada i que només jo l'entenia. Aviam si avui em poso als blocs, perquè amb les opos ho tinc un mica descuidat. Un petonàs!!!

moonlight ha dit...

m'ha costat entendre moltes coses... però no em queixaré pas pq la meva lletra encara és pitjor, jeje

El peletero ha dit...

No he entès res.

rits ha dit...

boníssim!
a mi això tb em passa, quan més ràpid, més plana i inintel·ligible, i en canvi quan més a poc a poc, amb més forma.
i plena d'abreviatures degut a la facultat, tantes que ara les poso a tot arreu (fins i tot quan escric a l'ordinador).

aigua_clara_ ha dit...

No és àrab però ho sembla!! hahaha

Em costa moltíssim llegir els vostres posts a mà, quina pena no tenir lupa! :P

Xitus ha dit...

ai ai ai! Molt bé. Només que la primera paraula té trampa, és "ara" tot i que se'm va colar un lapsus i vaig posar un punt que després no vaig ratllar. Sóc una mica napolità escrivint jeje! Jo tenia tb feinades per passar a net...Però era un procés que en el fons m'agradava. Vinga, demà matí miro el teu article a mà!

Opos? Em queda lluny de moment...Fes feineta que després avui tenim recompensa eh! Un gran partit de futbol!!! Ja estic escalfant motors jo :) Barça!!

Encara pitjor??? Ego t'absolbo jajaja ;)

POts clicar sobre la imatge i es farà més gran peletero. És una iniciativa de fer un post escrit a mà.

la velocitat estira les coses, la lletra tb rits! Ja veus que jo TB faig servir abreviatures jejeje!!

El que li deia al peletero, aigüeta, clica a sobre i es fa més gran :o

ddriver ha dit...

Ostres, aixo del exemple d'universitat vols dir que despres saps que poses??
avui tenim taxis de Milano
creua els dits per aquesta nit

Ju ha dit...

Ei quina iniciativa més bona, ultimament t'he llegit algunes vegades, i crec que ho continuaré fent.
Felicitats pel bloc!

caterina ha dit...

Vaig fer a escola caligrafia fins ben gran i no me y servir de res! Tenc lletra de metge i quan més temps passa i menys escric a mà pitjor. Record una vegada a llatí que havíem d'analitzar una frase del llibre i la vaig passar al quadern per poder fer l'exercici. Total que me va tocar a mi explicar-la en veu alta i anava mirant la frase del llibre i l'anàlisi al quadern. La professora, supòs que nerviosa: "Caterina, ´què estàs fent tant mirar d'un lloc a l'altre?" Jo:" És que no entenc la meva lletra, el que he escrit al quadern..." M'ha passat molts cops... :S

maria ha dit...

Lletres curioses les teves...

Luthien ha dit...

Ei, doncs la lletra encara se t'enten força, ho havies pintat pitjor....

Em sembla que en aquesta setmana de bojos, deixaré el post artesanal pel cap de setmana!!!!!

Ja sé que us tinc abandonats ultimament, però es que em falten hores!!!!!

Un petó.

XeXu ha dit...

Canvies el color de la font, el cos, la font mateixa... sí, sí, un cas clar de malaltia. T'estàs convertint en un ordinador.

Mireia ha dit...

Xitus, la culpa d'aquests escrits a mà és meva i com que algunes persones us hi heu afegit , n'estic fent un recull. Et fa res si et "robo"la imatge?

Per cert, el teu àrab no s'enten gens, gens ;))

Nits ha dit...

He fet una ampliació i l'he entés bé la lletra. Si hi has posat exemples i tot, jeje. M'ha agradat perquè l'he trobat molt espontània i tal qual.
I la idea doncs l'he trobat xula, també he vist que ho havia fet l'Instints i m'ha agradat. També m'hi apuntaré :)

Una abraçada!!!!

Assumpta ha dit...

"Ara escriuré de pressa perquè així ningú podrà entendre el que hi posa! :-))

A que sí? :-)

Això sí que és un post ben fet!! No tots tenim sempre la mateixa lletra. Segons les circumstàncies pot canviar perquè tenim més pressa o perquè ens interessa que quedi ben clara :-)

La Mireia deu estar ben contenta amb tanta gent que està seguint la seva iniciativa! :-)

Assumpta ha dit...

Ai!! Ara he vist que la Núr ja ho havia entès quasi bé tot i que després tu desvetllaves l'ARA... però no he fet trampes, de veritat :-)

Joana ha dit...

Segona inttentona. Espere que aquest es quede.
Et comentava que millor no escrigues a mà, no puc entendre res de res com si fores metge, vaja.
He sentit dir que una bona lletra es senyal d'un bon equilibri intern, cosa que pose en dubte perquè la meua es perfecta i el meu equilibri dels que fan por. Així que tens sort.
Per a dormir millor et recomane "goji", supose que l'hauràs sentit anomenar, està molt de moda i a mi en funciona perfectament. No tinc lletra de metge, però m'agrada receptar, je, je.
Bé ja no recorde que més et deia, crec que t'aconsellava fer cali, però no molta.

Espere que es quede al calaix!!!
Ara sí!!!

Xitus ha dit...

I tant, igual que el Barça sap a què juga. A les mil meravelles :) El meu taxi de Centrale li va dur sort jeje. Quin partidàs!

Endavant Ju, passa quan vulguis :) La iniciativa no és meva, és de la Mireia, però ja en som uns quants que li hem fet cas. T'hi apuntes? jeje

UIx, jo no he arribat a aquests nivells, Caterina...Ha de ser un moment tens...

Sóc curiós, Maria, què hi farem...

Això és que tu saps àrab, Luthien jeje. Regula't el ritme... Que a vgeades ens forcem.

Jajajajaja!! Sí, icones i tot al costat...Tard o d'hora havia de passar. Potser que reiniciï ;)

I tant, Mireia, roba la imatge i penja-la. Un plaer. Merci per passar-te per aquí! :)

Doncs estaré atent, Nits, a veure la teva lletra... ;)

Ooosti Assumpta ets una crack!! A tu et podria deixar els apunts de la carrera, veus jejej! Em trec el barret, has desxifrat l'ARA adulterat.

Joana, si has llegit la meva anterior resposta a l'altre post ja veuràs el que ha passat. Deuries comentar els dos junts en aquell. Una abraçada!!

Assumpta ha dit...

M'encanta desxifrar lletres complicades!! :-))

El truco està en no fer-ho paraula per paraula sinó en buscar una frase que tingui un significat lògic.
Segur que si poses una llista de paraules soltes, tot i que crec que en treuria bastantes, segur que també m'equivocaria en algunes :-)

Es mira el text sencer, es llegeixen les paraules que es veuen més fàcils i de les dubtoses es tria l'opció que tingui més sentit :-)

 
ir arriba