dilluns, 23 de novembre de 2009

Nits en blanc

Darrerament em costa dormir. Baixo un momentet a l'ordinador, tafanejo coses, us miro a alguns...Després d'una mica de surfejar ja em sento més cansat i calmat, i ho provo, al llit o al sofà.

Normalment escolto la nit dels ignorants a Catalunya Ràdio, un costum que he fet ininterrompudament (només quan no hi havia programa, vaig deixar de fer-ho) des dels 14 anys. Sovint hi punxen part d'una cançó dels Glaucs, ho tornaria a fer. M'agrada molt la cançó.

Us la penjo aquí.


11 comentaris:

Núr ha dit...

Últimament jo em noto molt nerviosa i també em costa dormir; em desperto dos o tres cops durant la nit i tinc els ulls oberts força estona abans no soni el despertador... Torno a prendre valeriana, una de molt suau, però no em va bé prendre'n si he de dormir menys de vuit hores perquè després no hi ha manera de despertar-me... Has provat de prendre herbes d'aquestes?

La cançó l'he escoltada algun cop. És preciosa! :D Que tinguis un bon dia, bunik!

moonlight ha dit...

hosti! encara fan la nit dels ignorants? quan era més petita ho escoltava, jeje

rits ha dit...

feia molt que no escoltava Glaucs, i mira que em van acompanyar força temps.

Hi ha temporades de tot, ja veuràs com d'aquí poc podràs tornar a dormir tranquil. Fer coses que et distreguin van bé per agafar son, llegir un bon llibre o sentir la ràdio (crec que mai he sentit la nit dels ignorants....mira que sempre tothom n'ha paralt...ais).

Ànims!!!

Xitus ha dit...

Jo prenc les valerianes de dos en dos, Núr, i a cops em fan pessigolles. I un cop el tio de l'herbolari (que tothom sap que vol dir fumeta en basc jeje) em va donar quelcom semblant que no em feia res.
Que tinguis un bon dia, i una bona nit, bunika jeje!

Sí, ja fa unes temporades Moonlight que ho fan altre cop, ho presenta una tal Mireia Maiol, força bé. :)

A mi en Bardagí què vols que et digui...Personalment em fa ràbia. Però musicalment no està malament en algunes cançons. Ahir la ràdio a mi justament no em deixava dormir, però el futbol americà que feien davant del sofà sí jeje.

caterina ha dit...

Vaja! A mi em passa com tu i la Núr també! Potser sigui aquest temps... Jo ho bé escolt l'mp3 o la ràdio o, normalment, llegesc fins que m'entra la son. Però fot dels nervis veure que t'has de llevar prest i no dorms, especialment quan és principi de setmana!

Les valerianes et fan pessigolles??? :0

caterina ha dit...

Volia dir "Jo o bé" no "ho" :P

Joana ha dit...

Hauràs de fer cali, eh? que aquesta lletra costa d'entendre i bastant. Una lletra clara i ordenada diuen que representa la claretat d'idees i una vida equilibrada, però et puc assegurar que d'això res de res- Jo la tinc ben maca però com a equilibrista, em sembla que faig por.
Respecte a l'insomni, prova el goji que ara està molt de moda i és el remei per a tot, jo el prenc i em va de cine. Ara no te'n passe de 20 al dia que pots ocasinar un terratremol sense adonar-te'n.
Bé estic de broma, supose que ja te n'has adonat, sols volia fer-te riure una estoneta.
Espere que t'haja agradat el festival de neu, no m'has dit res. A mi em va semblar fantàstic, no el coneixia.
Una gran abraçada i molts, molts ÀNIMS!!!

maria ha dit...

A mi em passa el mateix^-^.
Però ara he descobert el secret: " La competència".Em quedo adormida amb un somriure als llavis^-^jejeje.

XeXu ha dit...

No sé, et podria dir la meva solució, però no crec que et convingui. Jo dormo aproximadament 5 hores cada dia, me'n vaig molt tard al llit, justament mirant blogs i aquestes coses, i quan m'hi poso caic fulminat. No és recomanable, però no perdo el temps donant voltes al llit.

Molt maca la cançó, un bon llegat de la banda.

Xitus ha dit...

Ahir vaig llegir uns quants apunts, i va fer part d'efecte, Caterina. Sí, pessigolles. :( És a dir, no gaire res. Una abraçada cap a ses Illes!

Joana, ja veig què ha passat, que m'has comentat en un post però en tenia dos. Sí, hauré de fer cal·ligrafia jajaja Ja vues, en el meu cas sí que es compleix. No sé què és el goji...Una abraçada cap al PV!


En català incorrecte mai direm "A mi em passa el mateix^-^.
Però ara he descobert el secret: " La competència".Em quedo adormida amb un somriure als llavis" sinó que direm "A mi em passa LU mateix, però ara he descobert el SECRETU: La competència. Em quedo SOBADA amb un somriure als llavis."
;)

Iep XeXu, jo necessito dormir motles hores i quan no ho faig ho acuso. Diriem que et doblo.

Sauze ha dit...

Me gusta como suenan las canciones catalanas... esta es preciosa.
a mi también me ocurre que tengo noches en blanco... les intento aplicar colores pero a veces solo el blanco predomina. el blanco inspira tranquilidad y relajación, lo cual es bueno.

 
ir arriba