divendres, 13 de novembre de 2009

Yann Tiersen a Barcelona

Acabo d'anar a comprar el diari i he pogut confirmar, en un d'aquests cilindres informatius, que el cartell que vaig veure ahir no recordo on no és el del passat juliol a Reus, sinó que és pel proper dimecres 18 de novembre.

I ara, se'm planteja un dilema... Però que crec que tinc resolt. El passat juliol, vaig anar al concert de Tiersen a Reus perquè es va vendre com l'únic que faria en terres catalanes.

Doncs bé, ara en Tiersen, compositor de BSO com Amélie i Good Bye Lennin, s'ho ha repensat, i vé a Barcelona, a presentar el nou disc "Dust Lane", que ja va mig presentar a Reus.

La incògnita principal és si durà el piano o no...Som molts els fans que volem escoltar-lo en directe tocant peces en piano, però sembla ser que no ho fa des de fa uns anys. Ni aquí a Barcelona al 2005 ni a Reus va dur-se'l.

Sempre et queda aquell...I sí...?

Però tal com estan les coses, crec que ja he decidit que no hi vaig.





PS- Si el duu, mala sort!

14 comentaris:

moonlight ha dit...

mmm, no havíem quedat que dubtaves després de prendre les decisions? en aquest cas has dubtat abans, jeje

Xitus ha dit...

Mmmmmmmmmmm potser sí, però l'he presa, i això em fa replantejar...Ara no en dubto, crec, potser sóc dèbil? Jo penso que el que fa ""fort"" o valent és prendre-les. També és cert que hi ha decisions i decisions...

caterina ha dit...

Ens quedarem sense ressenya del concert del teu estimat Tiersen, doncs? Bé, també és cert que l'has vist sovint darrerament :) Per cert, vaig mirar el llibre de Ken Robinson. N'hi ha un editat en castellà que es diu "El elemento" i que les crítiques que he consultat per internet el posen molt bé. Tal volta el compri ;)

Joana ha dit...

Sempre és un plaer entrar en aquest calixet.
Jo també he he investigat Ken Robinson i no dubte en llegir el llibre.
Respecte al concert, jo hi aniria, no ho posaria ni en dubte. Si t'agrada tant, no t'importarà tornar a escoltar-lo i qui diu que no tingues més sort aquesta vegada?
Es broma, fes el que millor et convinga.
Una abraçada

kweilan ha dit...

Fa poc que l'has escoltat però si t'agrada tant, després te'n penediràs.

XeXu ha dit...

No hi ha alguna manera de buscar informació sobre la gira? Perquè això deu ser una gira, no? Investiga on va tocar abans i pots mirar en fòrums d'opinió, o buscar alguna crònica del concert en algun blog. Si tens sort podràs esbrinar si porta el piano o no en aquesta gira, i potser t'ho replanteges. No és un concert que jo aniria a veure, però reconec que les coses que he sentit d'aquest home sonen molt bé.

maria ha dit...

Si et ve de gust i tens temps,doncs no t'ho pensis. I sino de la mateixa manera que ara li ha sortit Barcelona pot ser li surt una altra ciutat catalana...qui sap^-^.
Buah Quina ignorància no conec quasi bé res d'aquest músic...

Violette ha dit...

Ja he anat a veure'l dos cops. I ara tinc entrades pel dimecres. No me'l perdria per res al món, Xitus. No voldria fer-te tontollar, però.
:)

Xitus ha dit...

Ais...Que el forn econòmic no està per a "botlles" Caterina...! Ves per on, encara haurem fet un descobriment amb en Robinson. Compte no et confonguis amb el Michael Robinson, el tio del plus jejeje pescao vendido (se me'n va la pinça) ;)

Oooh entra i remena Joana! M'agrada molt però ja prevec què passarà...Sintetizadors i guitarres altes de volum, violins inaudibles.

Ets un dolentot/a kweilan...! jejeje Potser sí... Mmm. Hem de ser forts a la vida... ;)

Gran idea XeXu, en algun fòrum o això. Ho buscaré i espero corroborar la meva tesi. Merci!

Maria, ja et posaré al dia, ja. ;) Construïm ponts :)

Jo tb dos cops Violette. algun dels teus cops amb piano com en el C'etait ici? M'has fet trontollar, sí...Tot depèn però del que trobi pels fòrums. Encara ens trobarem per allí, depèn de com, però d'entrada no.

rits ha dit...

diga'm bàsica.... xò si no toca el piano, què toca? xq principalment les seves peces són de piano....

fa poc que el reconec. sols havia escoltat les BSO que esmentes i poc a poc el vaig descobrint. així que, com suposaràs, no he anat a cap dels seus concerts.... ais, i aquest tampoc! llàstima, només que fos una setmana més tard!

si has pres la decissió, aquesta estarà ben presa. segur que ja hi hauran altres concerts i si vas anar al juliol, tampoc haurà canviat tant, no?

caterina ha dit...

Ja tenc el llibre de Robinson! Aprofit els divendres o dissabtes per comprar llibres de forma compulsiva i arrassar a les llibreries jeje. Ja et diré el què ;)

Núr ha dit...

Jo un cop vaig llegir —o vaig sentir?— això: «Si has pres una decisió, fes-ho. Si ho has fet, assumeix-ne les conseqüències.»

Així que ja ho saps!

De totes maneres, també et pots deixar informar per internet, com he llegit que diuen per aquí dalt, o passar d'anar al concert, que ja el vas veure a Reus, home! ;)

nina de fil ha dit...

ohhh! sense pianoo....
Què gran que és la BSO d'Amelie... què gran que ha de ser aquest home!
Xitus.. he tornat... sento haver estat tant desconectada de tot.

Tot bé??? nespero que sii!
Un petunarrooo!!
Cuida't mooolt, si?

Xitus ha dit...

Al final em vaig embolicar en altres pensaments i coses i vaig ser ferm en la meva decisió de no anar-hi, i si no, mala sort. No vaig mirar a altres fòrums ni res finalemnt, malgrat ser una bona idea.

Rits, Yann Tiersen toca molt més a part del piano. Potser són les més conegudes, però toca xil·lòfons, carillons, violí, i darrerament se centra molt en la guitarra i sons críptics de sintetitzador. Exacte, tampoc penso que hagi canviat tant. De fet allí ja va presentar el Dust Lane.

Oh, espero la teva crònica del llibre d'en Robinson. Jo de moment no aprofundiré, la carrera m'ocupa el meu temps en diverses branques i per desconnectar llegeixo coses sueques, darrerament.

Això mateix...Núr. Ja està fet! I orgullós. ;)

Ninona!! Benvinguda altre cop. Gran Tiersen? Deu rondar els trenta-alts jeje :p musicalment és molt gran, sí. Petonets!!

 
ir arriba