divendres, 4 de desembre de 2009

Treva nadalenca

Hola amics i amigues bloggers. Anuncio una treva que de moment comprèn el període nadalenc (s'entén desembre i passat festes), tot i que no sé fins quan pot durar. No sóc gaire de fer comunicats d'aquest tipus, però el faig perquè cada cop veig que necessito més temps i que internet me'n treu massa. Suposo que si em vé de gust postejar ho faré, però no de forma ni molt menys constant com fins ara, que de fet, per mi, ja era un ritme elevat. Així doncs, una treva anirà bé. Ens retrobem!!

Us deixo amb uns versos que he escrit fa poquet i que m'animo a compartir.

Refugi de paper:
la rajola tremola
i jo m'esquerdo
un poc més.
Per a néixer de nou?

Trencat el somni,
somnio en no trencar-me.

19 comentaris:

XeXu ha dit...

Caram, ara que semblaves ben animat a escriure... bé doncs, que tinguis unes bones festes, i ens anem llegint a la tornada, que espero que sigui aviat.

maria ha dit...

Oh!Quina llàstima...Bé, espero que el lloc on et duguin les cames, el cap i el cor sigui un lloc planer i amb poques dificultats...
Molta sort i a reveure.

Tirai ha dit...

Vaja! Bé, que vagin molt bé les festes nadalenques!
Ah! Aquest poema m'ha agradat i costa que m'agradin!

Joana ha dit...

Somnis trencats,
soletat a les pupil·les,
s'intueixen a la mirada,
tan feble com un sospir
tan lleu com una ploma.

Deixa'ls, oblida'ls.
Trau la llum de l'ombra,
Dibuixa colors amb forma,
pinta somriures,
il·lumina nous camins
i escolta una nova veu,
la veu de la lluna.

Ací et deixe aquest poema que acabe de fer inspirada amb el teu.
Vaig a buscar-li una bona imatge i penjar-lo al blog, i dedicar-te'l, però sols si em dónes permís, es clar.

moonlight ha dit...

espero que sigui un descans breu i que et carregui les piles!

rits ha dit...

et trobarem a faltar!
descansa i fes les teves coses.
una abraçada!

kweilan ha dit...

Que descansis i bones vacances!

Nits ha dit...

Descansa, agafa't el teu temps i sobretot sigues feliç que així és com et volem veure.

I si alguna cosa no va bé o el què sigui ja saps que en podem parlar.

Cuida't my friend :=) i Booooon Nadal.

Adbega ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Adbega ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
aigua_clara_ ha dit...

Aprofita per fer tot allò que t'agrada, és clar. Però escriure també t'agrada, oi? :P
Així, de tant en tant, pots deixar-nos un post ;)

Xitus ha dit...

Moltes gràcies a tots i totes per els vostres missatges. Ja us aniré comentant així d'amagatotis, amb alguns ja ho he fet. Només disminueixo l'activitat blogger per un temps, i a vegades ja se sap, millor avisar. No és pas res tràgic!
Abraçades.

sí xexu, però mira necessito un respir. una abraçada!

això espero jo també Maria!!:*

Ja us deixaré una postaleta de nadal aviat. Me n'alegro Tirai, que t'hagi agradat, i me n'alegro que em comentis de nou. Jo et faré alguna visiteta comentada tb!:)

El tens tot, per penjar-lo. Sembla que em coneguis més del que ho fas... Quins versos.

N'és l'objectiu, Llumeta de lluna jejeje

Jo tb a vosaltres, ritsie, m'agrada tenir-vos a prop.

Tu també kweilan. Ens tafanegem!

I tant, Nits, i tu també. Estem en contacte. Sí?

Comentari eliminat, sé qui ets per la notificació al mail, merci pel teu missatge!

Ho faré, aigua_clara, segur que algun cau. Un petó!

Núr ha dit...

Doncs que passis molt bones vacances i ja ens anirem llegint!

Tranquil, renaixeràs de nou, i renaixeràs més fort! :D

Pitonets, bunik!

LLuNa ha dit...

oh! que aquesta treva serveixi per carregar-te altre cop les piles, i perquè tornis amb molta força :)
Nosaltres seguirem aquí, a l'altra banda, esperant-te. Petó!

instints ha dit...

Descansa i carrega piles, però no tardis gaire eh? que et trobarem a faltar! Sort i Bones Festes!!

crisberman ha dit...

vaja...
Bones festes i t'envio un cove ple de bons desitjos!

un poema ben bonic.

Guspira ha dit...

Uns versos ben bonics! Bones festes!

Alepsi ha dit...

Doncs això, agafa't el temps per a respirar el meravellós ambient nadalenc (ejem...¬¬) i torna. Que total, ningú t'obliga a escriure... i si en tens ganes, doncs de tant en tant ens vas posant al dia i saludant al personal.

Mosca Collonera ha dit...

Uns altres versos:

Esgrinyolaires d'alta tramuntana,
benlloguits i esmuixerats,
jo, tot i serell, no vull passar l'esmentada biuxirral
sense deixa empremta
del vostre anhel.

En Nutjú de Can Farnell

http://fotentpais.blogspot.com

 
ir arriba