dimarts, 29 de desembre de 2009

Troubadour B

Us presento en Troubadour B. En Brecht va ser el meu company musical durant un temps als carrers de Barcelona, bàsicament al passeig Lluís Companys, i als assajos al Parc de la Ciutadella. Per mi eren uns temps personalment molt durs, però l'activitat musical amb aquest noi flamenc van fer que ho fóssin menys.

Ja el primer dia que vam quedar per veure una mica què fèiem vaig detectar que aquest home era un crack. Tenia una aura musical. De fet, tot i que tocar millor que jo, tenia la paciència necessària amb algú com jo que mai havia rebut classes i que tocava per intuició i autoaprenentatge. Ens enteniem força bé, penso jo, amb les peces que tocàvem. A vegades feia jo els solos, a vegades ell, però sempre cantava ell jejeje excepte al final que em vaig animar a cantar alguna de les meves.

Avui he rebut un missatge d'ell dient-me que escoltés una de les seves noves creacions, i m'ha semblat molt bona. Us passo l'enllaç al MySpace on podreu escoltar més cançons seves. http://www.myspace.com/TroubadourB

"Looking" és realment un pas endavant en les teves creacions, amic.

12 comentaris:

Brecht D'Hoore ha dit...

Sempre se els acords de la teva canço aquesta ... No sé com es deia ... pero m'en acordo els acords i la melodia :-) :-) Good Times ;-)

XeXu ha dit...

Doncs no sona malament el tio! No sabia que havies estat músic de carrer!

kweilan ha dit...

Sona molt bé. Una professió dura aquesta.

Joana ha dit...

Gràcies Aleix, m'ha agradat molt.
No sé si saps que ja m'he acomiadat del meu bloc, de tota manera, crec que ja fa temps que tu ho vas fer.
Continuaré fent visites de tant en tant.
A passar-ho bé!

El peletero ha dit...

Doncs està molt bé, Xitus, aquest noi és amb el que vas actuar una vegada en un local de Gràcia?

Que tinguis un bon cap d’any!!

On són els teus pares?

aigua_clara_ ha dit...

Admiro moltíssim la gent que es dedica al món de la música, jo sóc una neòfita en tot aquest món!

Per cert, Xitus, m'agradaria fer-te una consulta sobre el tema de magisteria a distància, com ens podem comunicar? Tens facebook?

Bones festes!

Xitus ha dit...

Breeecht!! Era "you don't know" i era Em G A A7 tota l'estona, molt fàcil jeje!! Ja te n'enviaré un arxiu per email :) Sí que van ser good times, per mi va ser una experiència breu però intensa. Amb una bona culminació a Gràcia. Els meus amics també recorden aquella època com a especial.Una abraçada per a tu i la Leen!

Durant uns mesos. El que porta a fer la vida, quan sents que estàs perdut, i vols fer coses que mai has fet...D'això fa uns dos anys. Mira't això: http://calaixdetardaboirosa.blogspot.com/2008/03/msics-al-carrer.html

Un hobby més que una professió, Kweilan...

Joana, ahir vaig llegir el teu comiat. T'escric. Mira, jo també ho he fet a nivell temporal, i crec que està bé racionar-ho una mica. Les coses en el fons mai són o blanc o negre. Em passo molt menys pels vostres blogs, ho reconec, era una part implícita de la treva. Una abraçada!

Sííííííííííí!!!!!!I tant peletero, és ell mateix. Aquell concert va ser la culminació d'aquella època. Us agraeixo moltíssim que hi fóssiu :) L'altre dia la mare va sentir el missatge al contestador, suposo que en breu es comunicarà amb vosaltres. Són a Tortellà.
Molt bona entrada d'any per als dos :)

Aigua_clara, pots escriure'm un e-mail a l'adreça que trobaràs aquí mateix al blog. black_fiddle@hotmail.com

maria ha dit...

M'agrada! Però vols dir que tu no tens també aquesta aura musical? Et defenses prou bé^-^.

caterina ha dit...

Carai! Segur que era massa sentir-vos als dos tocar conjuntament! No hi ha possibilitats d'ajuntar-vos de nou i repetir aquelles melodies al carrer? :)

Joana ha dit...

Que el 2010 us done la possibilitat d'emmirallar-vos a l'aigua i relluïr com quan passada la tronada, el sol trau entre el blau dels núvols, el seus rajos de caramel dolç. I que la remor blava i groga de l'aigua parladora jugue amb tots vosaltres fent-vos pessigolles com una papallona humida i us porte moltes alegries i sorpreses. (Adaptació de Pla)
Joana (sense bosc)

Albert B. i R. ha dit...

Sona realment bé. Algunes combinacions instrumentals (que consti que no tinc ni idea de música, només parant l'orella, potser dic una barbaritat) sobretot a Looking i a Think of me m'han recordat a Menaix a Truà.

LLuNa ha dit...

El meu somni és fer això: sortir al carrer a tocar i omplir-lo de música i màgia. M'hi acompanyaràs? :)

 
ir arriba