diumenge, 24 de gener de 2010

Act. Lliga PPCC (ALPPCC)

Vila-real 1 Mallorca 1
Vila-real 0 Espanyol 0
València 0 Barça 0
Barça 4 Mallorca 2
València 1 Mallorca 1
Barça 1 Espanyol 0
Barça 1 Vila-real 1
València 1 Espanyol 0
València 4 Vila-real 1
Espanyol 1 Mallorca 1

I la classificació:
Punts Partits jugats Gols a favor Gols en contra
1.València 8 4 6 2
2.Barça 8 4 6 3
3.Mallorca 3 4 5 7
4.Vila-real 3 4 3 5
5.Espanyol 2 4 1 3

No cal que deixeu comments, els he estat a punt de tancar, però vaja, si algú és de l'Espanyol o del Mallorca jeje i vol comentar, endavant.

9 comentaris:

Luthien ha dit...

No els tanquis...
va... seré bona i no diré res dolent...
però si ja saps que això dels Països Catalans m'encanta!!!!

Luthien ha dit...

No els tanquis...
va... seré bona i no diré res dolent...
però si ja saps que això dels Països Catalans m'encanta!!!!

caterina ha dit...

Uoooo!!! Aquest nou post ja m'agrada més!!! 3rs!!!!!!! Ara signaria per aquesta lliga i no per l'espanyola :P Però estam molt lluny del València i el Barça... Reconec que ahir el Mallorca no va jugar bé i a la copa del rei ho tenim complicat, més si tenim present que jugar a fora, enguany, no se'ns dóna bé...

Joana ha dit...

No m'ho crec!, va de debò? Som primeres

El peletero ha dit...

Qui resisteix guanya... encara que no sempre.

Salutacions.

El meu brother t’espera divendres a la capital de l’Imperi.

rits ha dit...

va més o menys igual, oi? bé, si més no, em vaig fixar on estava el barça, i el tema del gol average (no sé si s'escriu així) continua igual.... ais, entre l'Ibra i l'Henry,.... haurem de fer alguna cosa perquè marquin més gols!!!

Albert B. i R. ha dit...

Per què volies tancar els comentaris? Si està molt bé! Tot i ser culer, preferiria mil cops més ser segon d'aquesta Lliga dels PPCC que no pas primer d'aquella altra amb nom de banc.

LLuNa ha dit...

sublim, genial :)

Xitus ha dit...

No els he tancat, finalment, però si vaig fent les actualitzacions, potser tampoc hi ha gaire cosa a dir, Luthien.

Segons els resultats, Caterina, ens agrada una o l'altra? :p
Llàstima que quedéssiu fora de la copa. Ara no vaig amb ningú ja.

Sí! Ben amunt, el València!

El teu brother m'ha acollit de forma fantàstica... :)

Sí, va igual, només compten els partits entre equips dels ppcc rits.

Exacte Albert, molt bem definit això de la lliga jejje i la segona divisió amb nom de cançó d'operación triumfo.

No esperava altres paraules de tu, Lluneta :)

 
ir arriba