dimarts, 5 de gener de 2010

Blogaire invisible 2010 (Zinc Piritione)

Tatxan!!!
Ja tenim el blogaire invisible aquí!!I aquest any, en la meva primera participació en aquest certamen, m'ha tocat fer-li el regalet al premiat amb un CATS "La iaia té caspa", d'en Zinc Piritione. Doncs bé, fa poc llegia això al seu blog...

"l'animal més bell, la joia més preciosa, la flor més flairosa: la Núria Feliu (digna dels colorins i la negreta). I aviam, Akinator, si me l'endevines."

1 - El personaje vive en el mismo país que usted?

Oitant! No només hi viu, puix el personifica i el dignifica amb sa melodiosa i avellutada veu!

...

4 - Su personaje es rubio?

Home, aquí sí, aquí no...

...

6 - Su personaje es un adolescente?

Tot i sa jovenívola veu, hom ja no la consideraria adolescent del tot (però per poc...)

...

10 - Su personaje forma parte del mundo de la canción?

Per favort! No és que en formi part, és que l'és!

...

15 - Su personaje vive con su madre?

Si es refereix a ma mare, no. Si es refereix a la seva d'ella mateixa, tampoc.

...

16 - Su personaje falleció?

No! I déu-nos-en guard, que amb aixòs no es fa bromes!

...

20 - Su personaje es de tipo alocado?

Sí, però no. És seny i rauxa a l'ensems. Té un aire beatífic, però amb un deix trapella que fa tornar boig els mascles (i algunes femelles i tot)


Després de veure això, només podia dedicar el meu temps a versionar amb uns teclats la cançó "Anirem tots cap al cel" interpretada per Núria Feliu.


Aquí tens el meu regalet!! Amb bateria i tot jajaja!!


Xitus.





9 comentaris:

Luthien ha dit...

Sempre m'han fet enveja els que toquen la bateria, ja que penso que jo en el meu cas tinc seriosos problemes de coordinació.... XDDDD

El dia que devien explicar com passaven les ordres del cervell als músculs, molt em temo que em devia saltar la classe, ja vaig massa descordinada amb la guitarra com per provar un altre instrument!!!!

Molt bon regal Xitus.

Un petó.

Zincpiritione ha dit...

Xitus, tu no ho veus, però tinc la pell de gallina. Molt i molt bo! M'he emocionat de veritat!

Moltes gràcies!

El veí de dalt ha dit...

L'has clavada Xitus! Que bo!

Alepsi ha dit...

Jajajajajaja!

Què tremendo, Xitus!!! Jajajajaja! Molt bo!!!

maria ha dit...

Quin regal més original^-^!
Ets molt bo!

Núr ha dit...

Hosti, que xulooooooooooo!!!!! Quins regals més macos que s'estan fent! Aquest Zinc és la leche!!

Joana ha dit...

Ets genial!!
El pobre zincpiri,,,,,,com es diga ha d'estar tot esgarrifat.
Eres una capceta de sorpreses.
Quin detall!!!

Laura ha dit...

Uau, quina passada! FELICITATS!

Xitus ha dit...

Eeep Luthien, tot el que sona aquí està fet amb teclats que simulen instruments, des del piano, a la bateria i xil·lòfon, etc. Jo em defenc amb la guitarra i alguna coseta concreta de piano, però la bateria la deixo pel meu cosí.

Jejejeje Zinc!! Me n'alegro molt que t'hagi agradat!! Pensava que em portaria més feina de la que em va portar. Estic content de poder haver-ho fet al final. Abraçades i bon any!

Merci veí!!

:D Merci Alepsi, tb per respondre el mail.

Mariaaaa!! :D molt amable pel teu comentari. Estem in touch.

He de donar un cop d'ull als que s'han fet, encara no els tinc tots clitxats Núr. Petonets!!

:D Joana, una capseta de sorpreses positives espero ser :)

Gràcies Laura, benvinguda al meu blog!!Passa-hi sempre que vulguis. Quan tingui un moment t'investigo. jeje

Disculpeu si en darrers posts no he respòs. Segueixo en treva i ara més necessària que mai deguda a període d'examens. Argh.

 
ir arriba