dissabte, 9 de gener de 2010

Help!

Amics/gues bloggers, estic flipant una mica. Fa uns segons he escrit això:

Hola amics/gues bloggers. Escric en busca d'ajuda per si algú sap com fer-s'ho per treure algunes configuracions que jo no he posat de forma voluntària. En primer lloc, el color blau i fucsia dels links, d'índole molt culé però que jo no he posat. He anat al format i resulta que encara està posat com a color del link el taronja, el que sempre he tingut, i no obstant apareix de color blau. Ara mateix m'acabo d'adonar a més a més que la meva autocaricatura està disposada a sota de tot dels links, cosa que jo tampoc he fet voluntàriament. Ja fa uns dies que el meu ordinador fa coses extranyes, no sé si deu tenir algun virus, o espia, o jo què sé, però si mai us ha passat alguna cosa semblant i em podeu donar un cop de mà, us estaria molt agraït.
Xitus.

I ara resulta que quan es publica ja surten els links de color taronja com sempre...Potser només em calia fer una nova entrada, qui sap. En tot cas, el ninotet encara apareix en lloc erroni, però ja miraré l'html. Quines coses...

18 comentaris:

Luthien ha dit...

Ni idea!!!!
A mi també va haver una temporada al principi que el blogger feia el que li donava la gana...
La teva caricatura jo la veig on sempre...

Ànims, que quan els ordinadors decideixen fer la seva, miau...

Un petó.

Nits ha dit...

Hola Xitus!
Vaja crec que ben poc et puc ajudar, qualsevol cosa que et pugui dir segur que l'has provat perquè només faig el què indica blogger per canviar de color de lletra i guardar, a partir d'aquí no sé res més.
No queda malament, però entenc que no és el què vols. Espero que se't solucioni ben aviat. Sort!

Petons.

Mireia ha dit...

jo ho veig tot normal. El blogger té unes coses

Sauze ha dit...

xitus, tu ordenador debe de estar poseído...
yo creo que ha podido ser del servidor del blogger... que se habrá tomado algunas copitas de más...
de todas formas vigilalo, y si te persiste el problema ponte en contacto con soporte de blogger, son ingleses pero tu dominas...

un bixitus

XeXu ha dit...

Totes aquestes coses s'han de mirar per l'html, certament. Ara mateix no et sabria dir res al respecte, sense veure-ho, però segur que te'n surts. Si et serveix de consol, diria que el nino ara surt al lloc correcte.

Xitus ha dit...

no ho entenc!!!Ara tornen a sortir blaus. Segurament xexu és lhtml però jo no lhe remenat en cap cas...Argh! I el nino segueix sense sortir a baix a la dreta com si recolzés sobre la barra.

aigua_clara_ ha dit...

Ostres, quines coses d'Expedient X!
Jo no em fixo tant en aquests detalls, sóc una mica desastre per aquestes coses...
Espero que ho hagis pogut solucionar, una abraçada!

rits ha dit...

jo ho veig normal? xò potser si que és que el blog t'enyorava i volia que tornéssis a publicar.

certament, quan passen coses d'aquestes, emprenya una mica

maria ha dit...

Jejeje A veure si serà la teva caricatura que et fa cosetes estranyes a la pàgina...jejeje.
És broma!
El nino el veig allà mateix,a la barra.Però els links si que els veig de color blau i si cliques grana.^-^
Mira una mica la configuració però no en tinc ni idea de que potser...

moonlight ha dit...

però si has tornat!

ka ha dit...

Xitus, jo tb els veig blaus...
Avui he somiat que tornavem a treballar junts... No sé com, però estaves a l'institut, per allà, com si hi haguéssis estat sempre.
Serà que et trobo a faltar?

Xitus ha dit...

Encara no, sembla ser, aigua_clara, una abraçada!

rits, suposo que ara ho veuries blau. jejeje el blog ja em pot anar enyorant que de moment haurà de passar una mica de gana. ;) Quan acabin examens potser canta un altre gall.

Jejeje maria el nino és tan entremaliat com jo eh! jeje. Tots veieu el nino al lloc correcte però jo no, collons!

A mitges, moonlight, però l'altre dia em va fer gràcia passar-te a visitar. :)

Ka, la veritat és que treballar amb companyes com tu dóna gust. Va ser un petit oasi. Gràcies :) Estic molt content del teu somni. Potser algun dia?

Xitus ha dit...

Dimarts 12 de gener, 14 hores 05 minuts, tot en ordre. Per quant de temps?

Núr ha dit...

De vegades és cosa del navegador... Jo no faig servir mai l'explorer perquè no llegeix bé l'html dels meus blocs, així que imagino que el dels altres tampoc... En fi! Espero que ja ho hagis solucionat!

Alepsi ha dit...

Doncs jo hi veig una combinació de taronja, blau i lila.... i la caricatura al lloc de sempre.... xDDD

Quines coses... xD

caterina ha dit...

Arrib tard...

Jo ho veig com l'Alepsi..., i a tu al cantonet de la pantalla, com sempre, saludant. Me sap greu no poder ajudar-te perì ja saps que no utilitz blogspot...

Quan he vist el títol pensava seria un post sobre els Fab 4 :)

Joana ha dit...

Igual tot es resol en la segent entrada, ami de vegades m'ha passat i després tot ha quedat com abans.

Luthien ha dit...

Hola guapo!!!
Com va????!!!

A mi el blogger aquesta setmana també em feia de les seves, i resulta que encara em diuen que devien ser al·lucinacions pels exàmens.... Si es que... XDDDDDD

Un petó.

Pd: Jo continuo veient-lo bé el teu eh?

 
ir arriba