diumenge, 17 de gener de 2010

La lliga dels Països Catalans

En algun altre mitjà d'internet ja he vist aquesta iniciativa, però jo m'he plantejat anar-ne fent un petit seguiment al meu blog, en tant que sóc amant del futbol i del que jo considero el meu àmbit nacional.

Així, aniré recollint els enfrontaments i actualitzant la classificació de la lliga dels Països Catalans, és a dir, recollint els resultats dels partits entre equips de les nostres contrades.

Els resultats a falta d'un partit per concloure la primera volta, són els següents:

Vila-real 1 Mallorca 1
Vila-real 0 Espanyol 0
València 0 Barça 0
Barça 4 Mallorca 2
València 1 Mallorca 1
Barça 1 Espanyol 0
Barça 1 Vila-real 1
València 1 Espanyol 0
València 4 Vila-real 1
Espanyol ? Mallorca ?

I la classificació:
Punts Partits jugats Gols a favor Gols en contra
1.València 8 4 6 2
2.Barça 8 4 6 3
3.Vila-real 3 4 3 5
4.Mallorca 2 3 4 6
5.Espanyol 1 3 0 2

14 comentaris:

XeXu ha dit...

Si ha de guanyar el València no sé si m'agradarà això...

Luthien ha dit...

Caram,
i guanya el València???
No em convenç...

Xitus ha dit...

Collons!! que sempre ho ha de guanyar tot el Barça? Encara queda tota la segona volta...Però si al final guanya el València la Joana estarà contenta jeje!

El que sorprèn és que el Mallorca que a la lliga està fortíssim, aquí fluixeja. Això sí, l'espanyol en la seva línia...

caterina ha dit...

Bé, seguim QUARTS! Ara que, si tenim en compte aquesta classificació, estariem en zona de descens :_( En aquest cas,i me sap greu dir-t'ho, a mi tampoc em convenç aquest rànquing :P

Xitus ha dit...

collons, ja veig que cadascú mira pels interessos propis...

Dec ser jo que sóc beneit, però per mi la importància o la gràcia d'això és anar seguint els enfrontaments, fer un poc més de connexió, i tot i que sóc del Barça, realment no passa res si no guanya.

Ja veig que ha tingut poca acollida.

moonlight ha dit...

curiós...

Anònim ha dit...

Una mica curteta, no?

Una abraçada.

El peletero ha dit...

Era jo

Una mica curteta, no?

Una abraçada.

caterina ha dit...

Noooooooo!!!! No me mal interpretis! A mi m'assembla interessant (la Gabancho deia al seu llibre que un pic independents ens ajuntariem amb la lliga italiana...) Però és que el Mallorqueta està en molt mala posició i diria que per la temporada que fa a la lliga espanyola (no la dels PPCC) no s'ho mereix quedar quart :-(

Xitus ha dit...

després de la propera jornada ja sereu tercers jeje

rits ha dit...

buf, vale perquè l'espanyol és el cuer,....però espero que el Barça remunti!!!!je, je, ej

Nits ha dit...

Holaaa Xitus!
Jo de futbol no t'hi sé dir massa res o encara diria algún disbarat. Però si que veig que encara no has pogut canviar els colors del blog. Segueixes amb problemes amb Blogger?? perquè veig els colors que comentaves en l'altra post.

Una abraçada i mooooolta paciència mon ami!!!

coses2 ha dit...

Merda, fins i tot en aquí hem de ser els últims!

maria ha dit...

Ja pujarem,ja pujarem!
Immer Barça^-^

 
ir arriba