dijous, 21 de gener de 2010

Relats conjunts: demanant un taxi

Ell: Mmm fa temps que no agafo cap noia jove...Ara és la meva oportunitat! La recullo, i em faig l'elegant. La saludo amb un bon dia i algun comentari enginyós, intento treure'n alguna paraula, a veure si pot ser una conversa durant tot el trajecte - que intueixo llarg. Amb el trànsit que hi ha avui...! M'interessa més pel que en pugui sortir que no pas pel taxímetre. Va, si fins i tot li perdonaria alguns centimets, per la seva cara bonica. A més a més, té un cos bastant espectacular, a primera vista... I a la vida mai se sap, potser el proper trajecte a fer amb ella és horitzontal...jijiji! Doncs au, som-hi. Amb discreció, sense que es noti.

Ella: No m'agrada com em mira aquest taxista, crec que dissimulo i agafo el proper.

18 comentaris:

XeXu ha dit...

Hehehe, ja és ben veritat que entre dos que es creuen, les coses que els poden passar pel cap poden ser ben diferents. Bona proposta. M'alegro que t'hagis animat a participar.

rits ha dit...

boníssim!
m'has fet riure un munt!!! ais, si t'expliqués les experiències amb els taxistes darrerament... tinc un post pendent...
esclar que cap crec que s'hagi plantejat això!!

sort que no el va agafar, quan intenten seduir són fatals!!!

La Meva Perdició ha dit...

Felicitats pel relat! Aquest taxista amb fusta de Don Joan, a trobat una peça difícil, penso. ^_^

kweilan ha dit...

Molt bo i també penso que ella es va estalviar un viatge la mar de pesat.

maria ha dit...

Molt bo. M'agrada.

diurff ha dit...

allò quq creiem que ens volen dir, i el que no ens diuen, llàstima...

El peletero ha dit...

La vida és un constant desatrobament. Els plans mai surten, així que és millor no fer plans.

Una abraçada.

moonlight ha dit...

jeje, bonissim!

coses2 ha dit...

Molt divertit :)

Sauze ha dit...

si es que hay miradas que hablan por si solas...

Elvira FR ha dit...

el taxista s'ho ha perdut per fer massa evident el pensament en la mirada....bon relat!

Pd40 ha dit...

jejeje, crec que el taxista marxarà buit, l'hi han llegit el pensament. S'haurà d'esperar a la propera XD

Alepsi ha dit...

Doncs igual ella està deixant passar la oportunitat de la seva vida... xDD

Joana ha dit...

Genial, amb les bones propostes i la col·laboració conjunta sempre s'aconsegueixen els millors resultats

Joana ha dit...

Genial, amb les bones propostes i la col·laboració conjunta sempre s'aconsegueixen els millors resultats

Grocdefoc ha dit...

M'ha agradat el teu sentit de l'humor!
i el teu saber-te posar a la pell dels diferents protagonistes de la teva història. A reveure, M. Pilar Martínez

Xitus ha dit...

Us responc amb retard!! Disuclpeu.

Correcte XeXu, i a vegades ens clissen o clissem amb molta més facilitat de l'esperada!

Explica, explica, rits!!A mi no m'ha intantat seduir cap taxista jajaj!!

Benvingut/da La meva perdició, ha trobat realment una peça o presa que ja li fuig a les primeres de canvi...Haurà d'aprendre a dissimular. :)

Aix kweilan, possiblement, però...Qui sap?

Merci Maria :) Espero que no t'hagis trobat cap taxista pesat, tu!

A vegades diurf si parléssim clar les coses serien més fàcils i directes, oi?

Cert peletero, a vegades planeges i després tot va al seu ritme...Apartir de dilluns em passaré més sovint pel teu blog...

Merci Moonlight! El subconscient li ha jugat una mala passada...Qui sap si estava fent expressions lascives i no se n'adonava?

Merci coses2 :) Segur que el desenllaç no va ser tan divertit per a ell jeje.

Exacto Sauze!

No crec qu eho pogués controlar, Elvira...

Això mateix, Alepsi, però potser aspira a alguna cosa més...

A veure Joana si algun dia t'animes a participar a relats conjunts. Però el relat és individual de cadascú eh? El que és conjunt és la imatge.

Hoola Grocdefoc :) merci, realment hi ha situacions divertides a la vida i aquesta ne podria ser una. Més que divertides, de contraposició de punts de vista/voluntats.

garbi24 ha dit...

Si es que quant ens cau la baba ens calen ràpid. La intenció era bona però la tàctica....deixa molt que desitjar.

 
ir arriba