dijous, 4 de març de 2010

N'estic fins els coll..., fins la cig... La mare que els va parir!

Això mateix... Sembla que faig honor al post anterior jajaja!!

...Darrerament un 60 per cent de les trucades que rebem a casa són de propaganda. És horrorós! Tot el dia el sorollet del telèfon sonant, ring ring, i quan l'agafes esperant alguna bona nova, tatxan!! Et surt un locutor (de parla castellana, ja bé sigui sudamericà i espanyol, perquè en català ni un) o fins i tot la darrera especialitat, que consisteix en contestadors, en robots que amb una veu tipus "Cher" et solten el seu rollo, que certament, no he arribat mai a escoltar perquè normalment després dels 5 segons d'espera que requereixen aquests aparells del dimoni ja penjo en detectar de que va la p... història.


Siguin o no siguin robots, és una llàstima que aquesta gent pugui tenir accés a les dades de la meva família, si més no al número de telèfon. No sé ben bé com funciona, si és llistin telefònic i avall... Però a vegades també succeeix que et truquen de companyies ja contractades a veure qui et fa l'oferta més aparentment tirada.


Ho odio, em posa de moltíssima mala llet, em treu de les meves caselles, i pobre del que li toqui trucar a casa i es creui amb la meva veu, perquè ara directament els engego sense deixar-los parlar. Poc democràtic, direu, però se me'n fot.

8 comentaris:

XeXu ha dit...

És realment molest. Jo he optat per no agafar el telèfon. Ningú no em truca al fix, i si algú em truca surt el seu número. Si veig un número estrany passo d'agafar-lo, tu. Potser em perdo alguna cosa, però se me'n fot.

moonlight ha dit...

a casa mons pares hi ha identificador de trucada i si no posa número ni l'agafem... i sino l'altra opció, que jo ho vaig fer servir al mòbil és dir com han tingut accès al meu telèfon i com normalment vulneren la protecció de dades et deixaran en pau!

Déjà vie ha dit...

has provat altres tecniques com:
-repetir el q et diuen.
-Fer-lis preguntes igual d molestes q les q et fan ells.
-fer-los emprenyar...

i...dono per suposat q tu dones les classes en catalá, oi?

aigua_clara_ ha dit...

Home, democràtic no sé si seria la paraula. Sentit comú, diria jo.
Aviam, des del moment que t'estan "atacant" de manera conscient i insistent, només ens queda intentar sobreviure de la manera que puguem!
És que arriba un moment que arriben a envair la pròpia intimitat i tot!

Mireia ha dit...

Ara estem força tranquils ( toquem fusta!) però va durar una temporada que era insoportable . Hi havia una companyia , sempre la mateixa, que ens havia arribat a trucar 5 vegades en un mateix dia. Vam contectar amb el número d'atenció al client per queixar-nos i com queno eren clients ens van engegari ens van penjar al telefon!
Unes històries... Nosaltres hem optat per no sortir a la guia, no t'alliberes del tot però es minimitza el problema

El peletero ha dit...

Hauries de fer, si no és un robot, com el famós gag de “Martes y 13”, quan et parlin preguntar per ¿Encarna?, ¿eres tú, Encarna? I així fins que es cansin, com si res, ves preguntant per “Encarna”, ¿Encarna?, ¿eres tú, querida?, ¿Encarna?.

Una abraçada.

maria ha dit...

El secret està en aprendre a desfer-te d'ells bé,fàcil i educadament...^^.
No cal que et doni consells perquè ja te n'han donat molts però si no t'interessa,quan sentis la veu simplement penja i ja està.Funciona!

Xitus ha dit...

jo tampoc l'agafo a vegades XeXu, però no tenim identificador de trucada al fix, no ho sé mai del cert...Al mòbil no els agafo mai els números extranys.

És una gran idea, Moonlight, de fet l'altre dia insistia a ma mare per a que els ho preguntés...

jajaja dejá vie, alguna cosa farem. La meva tècnica de moment és ser supersec.

Sí que envaeixen la intimitat, sí...De forma descarada. I amb bastanta jeta, normalment.

Que maleducats que són, només els interessa vendre, i les persones res de res. També é suna bona sortida, no aparèixer a la llista...

Jajajajjaja Encanna?? jajjaa!! :)

Mira que els penjo, Maria, però ells hi tornen...

 
ir arriba