dimecres, 21 d’abril de 2010

Joc de Sant Jordi

He d'agraïr a la Joana que m'hagi parlat d'aquesta iniciativa, i engrescat a participar-hi. Aquí trobareu les bases del concurs. I aquest és el meu micro-relat:

Era com si sortíssin junts a través meu, tot i ser ella la meva parella, i ell el meu professor particular. Els intuïa personalitats semblants, gustos similars, pors compartides...Ell em va parlar de "Kafka a la platja", de Murakami, i acte seguit ella el va devorar en tres dies.

Us animo a participar-hi!


5 comentaris:

Nits ha dit...

És xulo veure com es poden inventar infinits petits relats, tants com infinits moments o pensaments, que viu cada persona. M'agrada aquesta proposta.

A veure si m'hi poso i en faig un, no estic massa inspirada, però provaré.

Una abraçada :)

Joana ha dit...

Molt bo i un final amb doble interpretació.
M'encanta.

moonlight ha dit...

curt, però intens :)

Joana ha dit...

Vinga, Aleix, a veure si ara t'animes a fer una lectura d'algun relat que t'agrade o a recitar un poema, cosa que ja sembla més difícil, eh.
Jo m'he llançat amb un mini relat, em feia una vergonya espantosa, però ara ja està. "A lo hecho, pecho". Si m'escoltes no et burles, please.
T'animes?

instints ha dit...

Hola Xitus!!! Espero que tot rutlli bé!!! Ara passaré per aquesta nova proposta, que m'he d'anar posant al dia poc a poc i hi ha molta feina a fer.Torno a estar per aquí. He canviat l'adreça i la imatge del bloc, em trobaràs a:
www.gatetambturboinstints.blogspot.com
Un petonàs!!!

 
ir arriba