dimecres, 12 de maig de 2010

My English side

A través d'aquests anys que compartim blog, potser alguns heu vist la meva tendència cap al món anglo-saxó. Doncs bé, per fi m'he decidit a iniciar un petit projecte en anglès, un blog que me permeti mantenir viu en aquest idioma i anar practicant, ara que estic a no-res d'acabar el magisteri d'anglès. També pot ser una eina per als que vulgueu practicar. Crítiques i comentaris seran benvinguts, això sí, procureu que siguin en anglès :) Així entre tots crearem un petit clima mentre fem el te jeje.

El blog encara està per a acabar de detallar. Les entrades seran més aviat curtes i quotidianes.

Hi esteu convidats aquí: http://englishxitus.blogspot.com/ :)

11 comentaris:

XeXu ha dit...

T'ha quedat maco, ja veig. Està molt bé per practicar, però et diré que a mi em fa una mica de mandra llegir coses que no siguin en català.

maria ha dit...

Està molt ben pensat! Ja et seguiré de prop.

moonlight ha dit...

està xulo... però el meu anglès no sé si em permetrà seguir-lo molt, jeje

aigua_clara_ ha dit...

I canviaràs aquest blog per l'altre? O els aniràs alternant??

instints ha dit...

ara hi passaré, però em sembla que ens prepares (almenys a mi) un repte bastant bastant dificilot. Ho intentaré... val traduir-ho? jeje. Petonets!!

Xitus ha dit...

Ho entenc, XeXu,no passa res, home, ja ens seguim comentant pel Calaix i el bona nit, eh! :)

Fes-ho, Maria, i deixa'm algun comentari eh! Quan hagis acabat amb l'examen d'alemany jeje. Fa molt de temps que no passo pel teu blog :( No arribo a tot arreu, snif, però estic fent política de mínims.

Jo estic convençut que sí, moonlight, com pots dir que no amb aquest nick!! ;) Em faria il·lusió que hi participéssis.

Els alternaré, aigua. Per cert, merci pels teus dos primers comments!!! Ja tenen resposta. :)

Instints, encara he de freqüentar el teu nou blog eh!!:) Buuuf. Doncs bé, espero que ho intentis. Si vols usar traductors em sembla ok, però vigila que a vegades fan cosotes dolentes jeje.

Núr ha dit...

Great idea!!! I'll take a look and probably will use your blog to practise my English as well! ;D

Xitus ha dit...

Doncs endavant, Núr :) Hi estàs ben convidada. :)

caterina ha dit...

He passejat pel nou blog i m'agrada el disseny. El morat és un dels meus colors preferits. He entens tots els post però d'aquí a que jo escrigui alguna cosa amb anglès... Abans me veuràs fer puenting o banyant-me demà a la Font de les Tortugues pel Mallorca XD No, de debò, no m'atrevesc. A més un nin de sis anys segur té més nivell que jo... :S

rits ha dit...

enhorabona pel nou blog!

t'he de confessar, però, que my english side is very, very bad, i crec que et continuaré seguint ací el calaix! no ens deixis d'explicar cosetes per aquí!!!!

Xitus ha dit...

Caterina i rits, no passa res. Si voleu anar llegint per allí, ok. Jo també seguiré aquí al calaix, òbviament, tot i que ara és època de feinota, que diria aquell.
Abraçades:)

 
ir arriba