divendres, 4 de juny de 2010

Benvingut, juny

Sembla mentida, però ja som al més de juny. Dies feixucs sota la calor que ens domina, ens adorm i desperta instints profunds. Transició cap a l'estiu més dilatat. El temps s'expandeix, és moment per tornar a intentar recuperar la calma, per generar estius que amb el temps es recordin amb un "osti...!", intensos, lliures, ploraners per alegria.

Quan jo tenia 14 o 15 anys, aquesta cançó i sobretot aquest vídeoclip em despertaven no-se-sap-què de més enllà en les meves possibilitats. Un bon homenatge al juny.

PS-També deuria ser quan se'm va despertar l'odi pels pallassos...

11 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

crec que, si ens refereim a això dels pallassos, coincideixo plenament amb tu.

*Sànset*

Albert B. i R. ha dit...

El mes de juny anuncia que les fortes calors ja arriben. Jo,que no sóc molt d'estiu, no és una època que m'ompli massa. A més, tot l'agost i gran part de juliol treballant!

XeXu ha dit...

Què vols que et digui, jo els estius els recordo amb ploranera perquè em resulten insuportables. Però què hi farem. A esperar la tardor. Veig que les coses et van millor...

Bona cançó, sí senyor.

aigua_clara_ ha dit...

Jo fa força temps que cada any desitjo que hi arribi l'estiu i després quan ja hi és, no l'aprofito com voldria :(

Sauze ha dit...

me encanta esta canción, ya llegó junio y mucha calor por el surrrr...

bixitus

Xitus ha dit...

jajajaja Sànset, i és que mira que en són de llefiscosos..!

Això de la feina mira-t'ho en positiu, Albert, que les coses van mal dades en general...Hem d'intentar treure'n el màxim profit de l'estiu...Jo tampoc sóc un incondicional de l'estiu, i menys amb l'historial que porto darrerament...Uns estius de merda. Però cada cop millors. ;)

jajajaj XeXu, a veure si aquest estiu no et genera ploranera, coi. Ànim!! Les coses van lleugerament millor, sí ...! Una abraçada.

Fenòmen àmpliament donat en la població...Quan arriba passa com una exhalació. Grrr, si poguéssim frenar una mica... Petons aigua_clara (que evoca una pltja amb aigua ben cristal·lina...!)

Buf, Sauze, y por el norte de la península también...!Aunque hoy llueve en Barcelona...

moonlight ha dit...

volia que arribes la calor, pero ja no recordava com odio la xafogor que fa a tarragona...

Llavor de bambú ha dit...

La gent disfruta més les coses abans de que arribin. La il·lusió i les ganes de poder gaudir d'aquells moments amb algú o fent quelcom... són moments previs on només pensem en el mateix, en allò que està a punt de succeir.

La calor a mi em supera, així com existeixen jaquetes que ens escalfen a l'hivern, haurien d'existir jaquetes que et glacen. A l'hivern et pots anar possant capes fins que el fred comença a minvar...però a l'estiu no podem continuar traient capes, hi ha un límit... Però benvingut sigui l'estiu!!!

Xitus ha dit...

Ais, i a Barcelona tb llumeta de lluna, tot i que avui corri l'aire...La calor és un sedant no obstant...

I doncs, llavoreta de bambú, gran reflexió sobre abrigar-se i desabrigar-se...La il·lusió que tenim per les coses hauria de ser-hi abans, durant i després. Que no es refredi de cop un cop passat ;)

La xica que va fugir a Reykjavík ha dit...

A mi m'encanta l'estiu i tot el que puc fer...de moment ja tinc dos viatgets organitzats i una bona pila de llibres per llegir. M'agrada el sol i també la calor (al menys més que el fred), la platja (i estar dins de l'aigua tot el dia en general), poder menjar gelats a tot hora, alçar-me tard i fer la migdiada...m'agrada :)

Xitus ha dit...

Sens dubte el teu comentari denota un bon grapat d'energia xica, me l'has transmès i tot!! Jo tinc un viatge pensat, que no és el mateix que planejat, és una fase anterior, jeje, ja veurem si es podrà fer.
Abraçades :)

 
ir arriba