dilluns, 12 de juliol de 2010

Objectiu assolit!

Amics bloggers, el mes d'octubre de l'any passat vaig prometre una cosa en aquest blog.

Podeu veure el que vaig escriure en aquest post del mes d'octubre, dia 5.

Bàsicament, venia a dir això:

Després de molt de temps intentant trobar-ne unes tablatures dignes, ahir vaig trobar una web fantàstica amb la notació idònia per decidir-me a aprendre el següent tema (going home, de Mark Knopfler). Quan la pugui tocar tota, prometo intentar gravar-ho i penjar-ne els resultats d'algun mode...Mentrestant disfruteu d'aquest home que he trobat per internet que en fa una interpretació excel·lent. Aps! La peça és la de going home, de la pel·li local hero, composada per en MK.

El fet és que algunes setmanes després vaig aprendre-la a tocar, més o menys, però fins avui no he tingut un temps i les ganes suficients com per asseure'm i gravar-ho. Evidentment, no us espereu un gran nivell, recordeu que jo sóc aficionat! Però he volgut dur a terme aquella promesa i compartir-ne el resultat amb vosaltres.

Espero que us agradi. És una versió adaptada meva jeje.





video

13 comentaris:

maria ha dit...

Te n'adones que ets un crack?Tot el que et proposes ho aconsegueixes^-^.

P.D:Llàstima que perdés Holanda...

Xitus ha dit...

Tot no ho sé, maria...Intento algunes coses. Tot i que ara començo a pensar que no ha estat bon aidea penjar-ho, no sé per què...

moonlight ha dit...

eiiiiiii! sona bé!

Xitus ha dit...

gràcies guapa!! una bona dosi de moral, m'acabes de donar.

rits ha dit...

recordo el post! felicitats!!!! repte aconseguit i amb nota!!!!!

quina serà la propera cançó?

Xitus ha dit...

:) rits no sé, ja veurem si em torno a penjar per aquí tocant...

La xica que va fugir a Reykjavík ha dit...

M'agrada com sona :)

Enhorabona!! hi ha poques coses més gratificants que posar-se metes i aconseguir-les.

Jo tinc la guitarra com a assignatura pendent, ahí la tinc a l'habitació morta de la risa en un racó...

Xitus ha dit...

gràcies xica :) tot és qüestió de posar-s'hi.S'ha de valorar un cop ho assoleixes. La guitarra requereix paciència i dedicació!T'hi animo!

instints ha dit...

t'he de felicitar!!! Tinc el disc de Local hero, l'he sentit amb molts casaments (que estrany no?jeje) i m'agrada molt, així que penso que has fet un gran treball. Em quedaria al teu costat escoltant com toques la guitarra, i no me'n cansaria, admiro als que sabeu tocar la guitarra, que és més difícil del què sembla. Enhorabona crack!!!
La pròxima quina serà?

Xitus ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xitus ha dit...

Instints :))))))))
merci, t'hi pots quedar, si vols, cap problema jeje. La propera no ho sé...La rits tb en demana, així que potser m'ho hauré de plantejar...Podria fer repte o podria fer alguna que ja sàpiga, hi pensaré...

Núr ha dit...

Súper crack!!!! Sí, senyor!!! uoooo!!! :D Molt i molt bé! M'ha agradat molt! I és genial que hagis complert la teva promesa! De vegades, aquestes promeses "virtuals" s'obliden una mica... Però tu no!!!! Sí, senyor!!

Xitus ha dit...

Doncs la veritat que jo tb tenia por d'incomplir-la Núr, passaven els dies i els mesos i ho donava per perdut, però mira, un rampell i ho vaig gravar...Me n'alegro que t'hagi agradat :)

 
ir arriba