dimarts, 21 de setembre de 2010

Carta

Nowhere, 21 de setembre de 2010



Xitus
Calaix de tarda boirosa


Estimat Xitus,

com et va? Espero que tinguis sort en la teva nova etapa laboral i personal. T'escric perquè fa temps que no sé res de tu. Abans la nostra relació era ben estreta, em tenies en compte de cara a tot el que feies, fins que un bon dia vas deixar-me de banda. Crec que puc entendre'n els motius, però tot i així, crec que em segueixes necessitant. La prova més clara és que no estàs satisfet del tot amb el que vius, em sembla. Que hi ha aquell puntet que et manca, i que crec ser jo, si em permets la llicència.


M'agradaria que tornéssis a comptar amb mi. Per part meva hi posaré tot el que sigui necessari; ho he fet fins l'actualitat, sempre hi he estat. Ara et toca a tu.


Cordialment, i tot esperant resposta,
El vincle.

9 comentaris:

XeXu ha dit...

No li hauries de tancar les portes, fes-li cas. Sobretot si tens algú amb qui establir-lo.

rits ha dit...

doncs no sé, tu mateix. Tu has de saber si aquest vincle t'ha d'aportar benefici o no.

maria ha dit...

L'última paraula la tens tu.No podem decidir per tu.I escullis el que escullis estarà bé.^-^

ruben.royo ha dit...

Hay muchos "dependes" para dar una respuesta a esta carta. Pero la principal es: perquè es va tallar el vincle?
Pensa quines raons hi havia en cadascuna de les parts i si han cambiat... a partir de aqui todo depende.

ruben.royo ha dit...

Por otra parte si hablas metafóricamente y te refieres a una parte de tí que has ido enterrando. Esta claro que tu mismo la acabas de desenterrar, ¿Te da miedo que aflore? si, pero preguntate: ¿porque la has sacado a la superficie?

LLuNa ha dit...

Hi ha vincles que sí són necessaris "reduir" o abandonar. Per dur que soni, sé que és així. Ara, és el de sempre: sospesar el que t'aporta i el que et resta, i decidir conscientment i racionalment. Costa, costa molt, però tu ho sabràs fer, no en tinc cap dubte :)

Xitus ha dit...

XeXu, escolto la carta que m'escriu, i espero unes condicions massa òptimes per obrir-me. Qui m'escriu és un vincle en general, no cap a ningú en concret. Sensacions que voldria tornar a reviure.

És un vincle en general, i és clar que m'aportarà benefici, rits. Noto que em vinculo a la gent però d'una forma difícil de descriure. Em manca una mena de vincle en concret.

Escolliré procurar obrir-me una mica més. :)

Ruben, l'encertes en el segon comentari. Ho he desenterrat perquè vull una millor qualitat de vida, sempre i quan l'esgotament físic i el dolor em deixin. Merci per comentar, ho aprecio.

Aquesta carta que he rebut crec que és lluna per a intentar crear-ne de nous. Confio en ser-ne capaç sense que els planetes s'hagin d'alinear gaire...!

moonlight ha dit...

jo tb espero rebre aquesta carta, però firmada per la meva inspiració, pq últimament em té abandonada... pel que fa al teu vincle... poc a poc i cop a cop :D

El peletero ha dit...

Segones parts mai van ser bones, però els vincles tampoc desapareixen si van ser bons. No hi ha que mirar al darrera, i s'hi s'ha de tancar alguna porta cal fer-ho bé o no tancar-la.

Però... mai diguis mai.

Una abraçada.

 
ir arriba