dilluns, 25 d’octubre de 2010

La comissió dels divendres




Retorno al blog després d'un breu període sense fer-ho. Poca inspiració i massa feina, unes coordenades mortals per a la proliferació de posts. De totes formes, penso haver trobat un bon motiu per a escriure.
Com alguns ja sabeu, treballo en un escola. Sóc mestre d' anglès. Dins l'organització d'una escola, hi ha les anomenades "comissions", que s'encarreguen de diversos temes, com les festes, que és la que em pertoca a mi.
Per altra banda, la meva curiositat musical fa que normalment cada divendres em quedi a l'aula de música de l'escola a les 17:00, just en acabar les classes, fins ben bé les 18:30 o més. És un moment on puc desconnectar de tota la setmana. M'aïllo al piano o a la guitarra i poc a poc entro en la transició del somnolent món del divendres. Alguns divendres he estat acompanyat de bones converses, música i veus. El darrer va ser el més multitudinari, sense esperar-ho. Vam entrar a l'aula la C i jo, i després la S. , l'A i la R. Quan vaig alçar el cap mentre tocava la Valse d'Amélie, ja hi havia les dues M. Més tard va treure el cap tota encuriosida la Y. Allí estàvem, cantant i evadint-nos després de tota una setmana de feina. Un ambient distès. Si totes les comissions fossin així...

13 comentaris:

rits ha dit...

ojalà totes fóssin així!!!

i quan ens penjaràs el vals de l'Amélie en vídeo?

XeXu ha dit...

Em sembla un final de setmana excel·lent. Em sembla que no serà l'últim, va sortir de manera espontània, però em sembla que a partir d'ara tots ho anireu buscant.

Nosaltres perquè ja cantem tota la setmana, però amb una companya vam tenir un dia, un divendres ja tard, una cosa semblant. Ens vam posar una cançó que ens anima molt i després de tota la feinada la vam cantar i ballar. Vam marxar molt contents i vam dir que ens la posaríem cada divendres. El divendres següent van fer fora a 15 de l'empresa i no ho vam trobar massa adient. Però hi tornarem segur.

El peletero ha dit...

És una molt bona manera d’acabar una setmana.

Una abraçada.

Xitus ha dit...

Gràcies a tots per comentar :)
Sé que darrerament he baixat molt la freqüència, però hi sou. Moltes gràcies!!

Doncs prometo penjar-lo aviat, rits, ara m'has picat!!!

Ostres xexu, també quins pebots que coincidís..No era pas el millor moment, no... Però feu-ho. Desestressa :) Aquestes coses surten espontànies i no han de caure en rutina, però, en els entit que llavors poden perdre la seva màgia. Pe`ro quan vé de gust..´Vé de gust!

Ens veiem en dos quarts d'hora, pelleter!!!!!!!!!!!!! :) Et duré un llibre que t'agradarà!

Anònim ha dit...

Hola! Sóc una de les M que va tenir el plaer de participar en aquesta comissió. I que també està a la de festes... no hi ha comparació!! Mil vegades preferiría la dels divendres!!!!
Tot i que no convé convertir-ho en una rutina, sí que m'encantaria seguir disfrutant d'aquests moments d'evasió, són totalment recomanables. Però, ara que hi penso, si estic afònica! I ara què faré? No prob., la música sempre la portem a dintre, el meu cap és una gran nevera, on hi conservo tots els sons que em fan vibrar, tiraré de nevera aquesta setmana... :)

Xitus ha dit...

Hola M. :D Quina sorpresa!
La comissió dels divendres es convoca i quan ve de gust, això la fa diferent, neix d'un desig i no d'un deure. Ja saps que a mi no em costa res agafar la guitarra i no deixar-la en hores jeje, així que quan vulguis, ja saps!
M'ha agradat molt la teva descricpió de la música :) Tira de nevera aquesta setmana, però quan estiguis recuperada, ja farem! kisses!

Manescal ha dit...

Segurament un dels millors moments de la setmana. Sens dubte, la música ens apropa, ens uneix, i ens deixa alliberar.

Sauze ha dit...

dear teacher.. tus san viernes son estupendos!
la melodía de tiersen es fabulosa...
muchos besos

Lídia ha dit...

Que bé que hi hagi aquest bon ambient, no? Això s'agraeix! Mmmm i quin bon regust em deixa aquest Tiersen :). Et vaig llegint Xitus, un petó des la Xina!

Xitus ha dit...

La música ens fa fluïr de forma natural, Manescal...

Sauze :D todos los viernes deberían ser así... :) Un besazo!!

Jo també t'he anat llegint, Lids!!! M'agraden molt els teus posts. Saps que Tiersen toca a Barcelona el 13 de novembre? Saps qui hi anirà? jejeje.

Adbega ha dit...

Tens un regalet al meu blog, espero que t'agradi!

http://adbega.blogspot.com/2010/11/floretes-de-tardor.html

moonlight ha dit...

i jo sense veure que havies tornat! aix, mareta, jeje

Anònim ha dit...

Ei! això ja és massa!
Jo no formo part d'aquesta comissió però ja parlaré amb l'equip directiu que m'hi deixin apuntar.
Cada dia hi ha quelcom que em sorpren.
Felicitats i endavant amb la comissió

 
ir arriba