divendres, 24 de desembre de 2010

Nadal...I què has fet?

Diu la cançó de Lennon: ja estem a Nadal, i què has fet? Un altre any que passa, i un que comença. Val, Lennon no era "la alegría de la huerta", que diuen en castellà. Potser tenia una actitud una mica nihilista en el fons. Masses excessos i després desconcert per redimir-los. Ara bé, quan arriba Nadal, la sensació que tinc els últims anys és que realment era ahir que celebrava el darrer cap d'any. Els batecs del temps s'han comprimit i és una sensació desagradable. No obstant, sempre m'ha agradat el Nadal, i és per això que li dono una oportunitat any rere any, estigui com estigui.

Sempre és positiu donar oportunitats.

PS - I més quan existeixen discos que no em cansaria d'escoltar com el de Kate Rusby "Sweet Bells". Us deixo amb Candlemass eve.






8 comentaris:

XeXu ha dit...

Doncs sí, està bé donar oportunitats. A mi el nadal no m'agrada, i sé que no em sentiré bé aquests dies, almenys pel que toca a la família, però bé, fins i tot això passarà. Bones festes.

maria ha dit...

Això vol dir que et passa ràpid^^.Va bé,donar oportunitats.Molt bones festes,Xitus.

LLuNa ha dit...

Jo quan arriba Nadal tinc una sensació ben estranya. En el fons no sé si m'agrada...
De totes maneres, espero que passis uns bons dies i que aquesta oportunitat doni els seus fruits ;)
Petons

rits ha dit...

Em passa molt com a tu. M'agrada el Nadal però la sensació que ha passat un altre any sense res a destacar (encara que hagi fet molt) em genera cert desassosec.
Però com dius, cal donar-li una nova oportunitat.

Molt bon Nadal!

Queralt ha dit...

A mi les festes de Nadal em fan molta il•lusió quan arriben i descanso quan s’acaben, tant, que sempre em penso que no l’he celebrat prou bé, de fet és com una nostàlgia dels Nadals passats: les bones intencions de l’esperit de Nadal, les trobades familiars, la il•lusió dels nens dient el vers, els carrers plens de llum , el tió, els Reis, els pastorets, el fred del dia que vas a esquiar, la pujada a la Mola del dia de Nadal, les trobades amb amics, els concerts ...
Que el Nadal ens ompli de Pau!
Gemma Casanovas

Nits ha dit...

BON NADAL!!!!

Jo també ja fa uns anys que tinc aquesta sensació que el temps vola. Quan els meus pares m'ho deien "ui ja tornem a ser Nadal i els anys passen cada cop més ràpid" pensava que no era veritat, però sí. Això vol dir que ja estem en aquella edat que time flies.
Personalment com més gran em faig menys m'agraden aquestes festes. Les escurçaria i reduiria com en la resta d'europa, fins cap d'any.
Les trobo molt melancòliques.
Però any rera any li dono una oportunitat (perquè no hi ha massa alternativa, a cada lloc que vas et recorden que és nadal) i jo també penso una mica que ojalà tornés a ser com era anys enrera. Qui sap?
Estic amb tu. Val la pena seguir donant oportunitats al nadal, perquè ens les seguim donant a nosaltres. Vol dir que confiem!
Petons guapi!!!!

Xitus ha dit...

I de fet, passarà volant, XeXu...Ànim!

Mmm no estic segur que m'agradi que passi ràpid, Maria...

Reconec que la sensació en general és estranya, lluna. I a aquesta sensació li dono l'oportunitat que es decanti cap al cantó positiu.

No ho podries haver expressat millor. Ja ens entenem quan dius "res a destacar". I és que malgrat que fem molts coses durant l'any, que s'han de reconèixer, n'hi ha algunes que serien ben significatives. Que ens treurien de la rutina.

Gemma, la nostàlgia dels Nadals passats penso que és inevitable. A vegades les presses ens envaeixen fins i tot per celebrar les festes. Molta preparació i després en un moment, fora. Com una mandala de sorra. M'apunto el teu desig de pau (interna) :)

NIts :D En el fons són oportunitats per a nosaltres, és cert! Som els primers a qui ens les hem de donar!

Albert B. i R. ha dit...

Tampoc són un gran "fan" del Nadal, se'm fa una mica ferragós, però bé, són només pocs dies. Almenys, si tens la sort de passar-los amb els teus et pots animar una mica.
Que passis uns bones festes!

 
ir arriba