dijous, 9 de desembre de 2010

Viatjar

video

Deixeu que es carregui completament tot posant-lo en pausa per poder-lo veure sencer d'una tirada, val la pena :)

Flotar, renéixer, suspendre's en l'aire, convertir-se en el mite romàntic de jo /nosaltres sol/s vers el món, a la descoberta de petits racons, al ple canvi de context...Tot són sensacions que relaciono amb el fet de viatjar. Aquesta temporada de ponts m'havia plantejat de fer alguna cosa, però han arribat i finalment he acabat declinant les possibles opcions. No deu ser el moment, encara.

En tinc unes ganes, no obstant...Em moriria per l'Europa central...Alemanya, Àustria, Suïssa altre cop...Sempre m'ha atret especialment, aquestes casetes de colors, aquestes bigues de fusta, aquests poblets romàntics...Alhora no menystindria tornar a fer una visita a les Illes britàniques (seria la setena ja), aquest cop per endinsar-me per l'Anglaterra rural a cop de cotxe, o per investigar el país de Gal·les a fons, o bé fer la volta a Irlanda, o qui sap si gaudir una vegada més de la meva ciutat fetitxe: Londres. Els països bàltics fa temps que em criden l'atenció, així com els escandinaus... I la visita a Praga que reservo per més endavant, quan es donguin unes condicions determinades... Com podeu veure, soc un petit enamorat d'Europa, i això que no en conec ni la meitat. Ja fa massa temps que postposo coses...

I el fet és que enyoro moments com el del vídeo que vaig enregistrar a Edinburgh l'estiu del 2006, en un viatge amb el meu cosí. Qui pogués gaudir altre cop de moments com aquell. El sol radiant, un matí sòrdid amanit amb les notes d'una arpista de la categoria de deesa celta que va delectar-nos durant uns minuts de glòria...Les campanes tocaven al seu compàs. La nena deixa una moneda però cau fora; l'ha de posar bé. Tota Dun Eideann (el nom gaèlic per Edinburgh) desperta al so de la peça tradicional "Struart Robertson". Gaudiu-la.

Somnieu per uns moments...

8 comentaris:

maria ha dit...

Ho dius d'una manera que fas ganes de viatjar...mmm ja n'oloro les ganes (jejeje).
Vés apuntant els viatges i a la mínima que puguis ja ho saps^^!Àustria és tan maca...

English teachers ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xitus ha dit...

Merci Maria per deixar un comentari :) Se'm desprenen les ganes oi? No puc més!! jeje :) Ah, und Ich möchte nach Österreich gehen...Ich würde gern...

moonlight ha dit...

aix, mira que estic bé a caseta ara, però amb els possibles plans que has explicat, faria la maleta ja mateix!

Sauze ha dit...

a mi me encanta viajar, te hace desconectar de la rutina, es como entrar en un mundo diferente, como si fuera un sueño.. y la verdad es que es bueno realizarlo de vez en cuando, y apreciar y valorar todo lo que se conoce y se puede conocer en un viaje. la experiencia se hace inolvidable.

me gustaria mucho visitar el centro de europa, y tambien francia...

Queralt ha dit...

Aleix, ets un poeta. M'agrada molt llegir els teus pensamenta a través del bloc.
A mi també m'has fet venir moltes ganes de viatjar, això que darrerament de problemes no me'n falten.
Bones festes i si fas un viatget que et vagi molt bé!
GCC

LLuNa ha dit...

Fascinant el vídeo... ja m'agradaria poder viatjar... tens tanta raó, ha de ser tan bonic! potser algun dia.. gaudeix-ho tu que pots! ;)

Xitus ha dit...

Doncs ja saps, moonlight, anima-t'hi ;) Ningú ho farà per tu. Un petonet i Bon Nadal!! Vola lliure!!

Sauze, lo mismo que le digo a moonlight, depende de nosotros...El deseo de lo nuevo es lo que nos mueve. La curiosidad. Bones festes!

Hola Gemma :) La idea de fugir sempre és atractiva. Fugir i tornar renovat. Canviar el context del tot per a conèixer un nou jo. I a vegades funciona...

Lluna, poc a poc...Algun dia espero que m'ho expliquis. Seria molt feliç per tu!

 
ir arriba