dissabte, 1 de gener de 2011

El mandariner

Tradicions de curta durada es materialitzen any rere any en el dia que l'any desperta. Els carrers sòrdids, força nets de gent a aquella hora. La gent disfressada a segons quines zones de Barcelona. Incertesa a dins; sentiment d'oportunitat? Aquest any millor que en fa quatre, i tres, i dos, i un. La progressió és acceptable.

No obstant, el dia 1 em venen cançons al cor com per exemple aquesta. Al jardí de casa els meus pares hi ha un mandariner. Poc importa quines fruites faci, l'arbre, en aquest cas.


20 comentaris:

rits ha dit...

molt bon any nou, Xitus!!! segur que serà un bon any!!!!!

Aquesta cançó em recorda una amiga que viu molt lluny, que li encantava i donava molt bon rotllo (a més, sentir-la cantar era una delícia) i em recordes que encara no l'he felicitat l'any! me'n vaig cap a l'skype!!!!

Una abraçada

ruben.royo ha dit...

M'encanta aquesta cançó!
Es d'aquelles cançons que te un inici que enganxa.
I m'encanta el soroll de vidres trencats que dona peu al començament de la lletra.
Es com un pistoletàs de sortida de una cursa.
La cursa del 2011 que acaba de començar; o comença a acabar?.

Xitus ha dit...

És que aquesta cançó semblava que passava desapercebuda però era una canya, rits!!

Tot un símbol dels 90, royo :) Té un inici completament bo, i el soroll dels vidres trencats era molt curiós. En sé d'una qui li agradava molt. Aquest any serà un any de curses. Estic molt mentalitzat per córrer aquest any. :D Som-hi! Ets un crack royo.

maria ha dit...

A mi m'ha passat amb "Hey Jude"...Quines coses que té el cap^-^.

LLuNa ha dit...

Que creixi, sigui l'arbre que sigui, amb més força que mai. Molt bon any!!!!!

Xitus ha dit...

:) Sempre música a tot arreu, maria!

Lluna, que creixi i que dongui fruits :) Molt bon any per a tu també!

Guspira ha dit...

Que el sentiment d'oportunitat és faci realitat aquest any!
Els meus pares a casa tenen un taronger, que fa unes tarongetes petites petites...
I wonder how I wonder why yerterday you told me about de blue blue sky...
L'altre dia l'escoltava i m'encanta!
Que tinguis molt bon any, Xitus!

Xitus ha dit...

Bon any per a tu també Guspira!
Benvinguda al blog. De taronja petita a mandarina hi va ben poc jeje. La qüestió és crear oportunitats.

Guspira ha dit...

Ei, gràcies! Però escolta'm... benvinguda no, diràs bentornada! Que venir, ja fa temps que vaig venir...
Busca pel calaix, busca... :)

Xitus ha dit...

Mmm ja deia jo que em sonaves. Però deuria ser una visiteta ben fugaç, oi? jeje.

Guspira ha dit...

Una o dues... jeje ara m'has fet riure!

Xitus ha dit...

Mm, dues visitetes fugaces equivalen a una de breu. :p

Guspira ha dit...

jeje la d'avui ja l'has comptat...? Perquè amb la d'avui en són tres...

Xitus ha dit...

Mmm, no l'havia comptada pas, jeje. llavors, l'equivalència seria: dues visites fugaces = una breu
dues breus = una formal

Així que de moment tens una breu i mitja formal, què te'n sembla? jeje!

Xitus ha dit...

Ais, ara no sé si ho he comptat bé això!

Guspira ha dit...

Doncs no acabo d'entendre com ho has comptat això... Ara no sé si sóc mig formal o formal del tot! jeje

Xitus ha dit...

A veure, dona'm uns segons per a que ho processi mentalment...

Xitus ha dit...

Podria ser que fossis informal? ;)

Xitus ha dit...

1 comentari habitual
/ \
1 formal 1 formal
/ \ / \
1 informal 1 informal
/
1 breu
/
1 visita fugaç
/
1 visita sense comentari

Guspira ha dit...

Uiuiuiuiui... ara sí que no entenc res amb tant de palet per aquí i per allà... Millor quedem en què sóc formal! ;P
Informal noooooo! Formal!!!

 
ir arriba