diumenge, 13 de febrer de 2011

Això no hi ha qui ho pari

Encara no sé ben bé d'on has sortit, però m'estàs fent viure una època nova, diferent, clarament marcada per aquest fet que es repeteix diàriament 3 o 4 vegades i que em té completament atrapat, addicte, posat dins d'aquesta voràgine que no se sap ben bé com acabarà. Vens d'una cultura diferent i això m'atrau en excés... Estic fet pels intercanvis lingüístics i culturals. Intueixo tanta sensibilitat en tu que em fascina, i vull saber-ne més i més, a través de l'espai, a través del temps... Això no hi ha qui ho pari.

12 comentaris:

Judith ha dit...

Aquest post és molt enigmàtic però fa molt bona pinta si et fa viure aquestes sensacions.Endavant!

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Gaudeix! Sembla que a tu també se’t dóna bé açò d’escriure des de la felicitat, vinga d’on vinga ;)

ddriver ha dit...

apa apa que et quedi tens pel Everton

Markys Flanagan ha dit...

els intercanvis lingüístics i els intercanvis de llengües sempre resulten estimulants ;-)

Xitus ha dit...

A veure,Judith, però no va per on et penses...

Ep S.R. :) Ja te vaig agregar jeje. Bé, de moment és un moment curiós, si més no...

Ep ddriver!! Aquest any ens hem de posar les piles!! Come on blues!!

De moment no arriba a tant jeje Markus, tot al seu temps...De moment és lingüístic.

Filadora ha dit...

Sona increïblement bé!

Nits ha dit...

Hola Xitus,

Ostres que jo no havia llegit aquest post, sinó t'hauria preguntat, oh i tant...que això és molt intrigant i misteriós, però positiu.
Llegeixo que no és el que en pensem però si és per bo ja ens n'alegrem.

Petons!!!!

moonlight ha dit...

uau, jo tb vull una mica d'això, jeje

Xitus ha dit...

Filadora, benvinguda al blog! (amb retard, ho sento...darrerament no l'actualitzo gaire). A veure quan em puc passar per "casa" teva.

Jeje, quina canya veure'ns l'altre dia, Nits!! T'he d'explicar. L'altre dia vaig començar un e-mail, el tinc guardat a esborranys i l'he de seguir :)

Mmmm no sé exactament què entens per "això", moonlight, m'agradaria que m'ho diguéssis ( no per res, eh, només per veure quines sensacions desprèn el post).

Un petó a les 3!

moonlight ha dit...

això= novetats, emocions, coses bones, sensacions positives... ;D

El peletero ha dit...

Què tal per Holanda?

Xitus ha dit...

Llavors estem d'acord, Moonlight :)

Pelleter, la teva pregunta arriba en un moment en que pot referir-se tan al passat, com al present, com al futur. Passat: genial. Present: curiós. Futur: ni idea...
Una abraçada...!

 
ir arriba